در همایش ناشران برتر بازار سرمایه صورت گرفت؛فولاد کاوه جنوب کیش؛ چهارمین ناشر برتر بازار سرمایه
در دومین همایش ناشران برتر بازار سرمایه، فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان چهارمین ناشر برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش  چیلان ،در دومین همایش ناشران برتر بازار سرمایه، فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان چهارمین ناشر برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

برنامه تجلیل از ناشران برتر بازار سرمایه در سازمان بورس برگزار شد و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان چهارمین ناشر برتر مورد تجلیل قرار گرفت.در این همایش از ١٠‌ ناشر برتر سال ١۴٠١ تقدیر شد.

مهندس سیدعباس حسینی مدیر عامل فولاد کاوه جنوب کیش شفافیت را عامل اصلی پیشرفت و تعالی سازمان ها دانست و افزود: اهمیت کسب این عنوان از این رو است که یکی از مسائلی که به جد در فولاد کاوه دنبال می‌شود مقوله شفافیت در همه حوزه ها به خصوص حوزه مالی و سهام است. وی شفافیت را سبب افزایش آگاهی ذینفعان از میزان رعایت ضوابط و دستورالعمل و قوانین و مقررات توسط شرکت دانست و ایجاد فضای رقابتی از حیث شفافیت و پاسخگویی از اولویت های فولاد کاوه جنوب کیش بر شمرد.

مهندس حسینی تصریح کرد: شاخص های که برای انتخاب ناشران برتر مدنظر قرار گرفته، عبارتند از ارائه اطلاعات به موقع و قابل اتکا، به همراه گزارش حسابرسی مقبول، نداشتن سابقه تخلفات در سال گذشته، پرداخت سود سهام از طریق سامانه سجام، عدم تملک سهام شرکت مادر توسط شرکت‌های فرعی، عدم عضویت در بیش از ۳ ناشر ثبت شده نزد سازمان و نهادهای مالی بعنوان عضو غیر موظف، حضور عضو غیر موظف مالی در ترکیب هیات مدیره، ارائه اطلاعات زودتر از موعد و افزایش در میزان تولید (برای ناشران تولیدی) و نیز افزایش درآمد عملیاتی و سود آوری که  همه این شاخص ها بر پایه شفافیت استوار هستند.

مدیرعامل کاوه جنوب کیش در پایان ضمن قدردانی از تلاش های تمام همکاران در واحد های مختلف شرکت عنوان داشت: شفافیت یکی از اصول پنجگانه منشور اخلاقی فولاد کاوه جنوب کیش است که به لطف خداوند متعال و تلاش کارکنان به یک رویکرد عملی تبدیل شده و این درخت زودتر از آنچه پنداشته می شد به ثمر نشسته است.

2

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۶
شناسه مطلب : 53114
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی