تمدید گواهینامه‌ های سیستم های بین‌المللی مدیریت کیفیت در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
با پایان یافتن برنامه ممیزی عملکرد شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و تطابق آن با الزامات استانداردهای مدیریت کیفیت IATF16949 و iso9001:2016 توسط تیم ممیزی شرکت DQS آلمان، گواهینامه های این استانداردها برای شرکت ورق خودرو تمدیدشد.

به گزارش  چیلان ، حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری پس از دریافت تأییدیه تیم ممیزی در جمع مدیران و کارشناسان ورق خودرو در این عرصه، تصریح کرد: شرکت ورق خودرو رعایت دقیق الزامات سیستم‌های مدیریت کیفیت را سرلوحه فعالیت‌های تیم مدیریتی خود قرار داده است و استقرار جدیدترین استانداردهای مدیریت کیفیت درشرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نمایانگر رویکرد این شرکت جهت حرکت درمسیر تعالی سازمانی و ارتقای دانش مدیریت است.

وی در ادامه به رویکرد و اهتمام مدیریت و کارکنان شرکت ورق خودرو در جهت دستیابی به مدارج بالاتر تعالی سازمانی اشاره و تصریح کرد: تلاش های بی وقفه و عزم راسخ مدیریت و کارکنان و برنامه ریزی و تدوین دستورالعمل ها در این شرکت صرفا در راستای نیل به اهداف متعالی و بلند مدت از جمله تأمین حداکثری نیاز صنایع خودرو سازی و کسب جایگاهی ویژه در بازارهای بین المللی است.

شجاعی کسب مدارج عالی مدیریت و حرکت در مسیر تعالی سازمانی را برای حفظ و ارتقای موقعیت موفق ‌کنونی شرکت به ‌عنوان تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور و همچنین ایفاگر نقشی برجسته در زمینه استقلال این صنعت مهم و استراتژیک، بسیار ضروری و حیاتی عنوان کرد.

وی موفقیت شرکت در حوزه استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی را نمایانگر اراده مستحکم کارکنان برای تبدیل شدن به سازمانی سرآمد و پیشرو دانست و دریافت و تمدید استانداردهای مختلف مدیریت کیفیت ازجمله IATF16949:2016 گواه این مدعاست.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری شناسایی هرچه دقیق تر نقاط قابل بهبود و تقویت نقاط قوت این شرکت را راهکاری کارآمد برای تسریع حرکت در مسیر رشد و بالندگی برشمرد.

2

تاریخ انتشار : ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۰
شناسه مطلب : 53446
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی