دومین رکوردشکنی روزانه محصول نهایی در فولاد خراسان
نِصاب تولید روزانه محصول نهایی فولاد خراسان تنها سه ماه پس از ثبت رکورد پیشین در این ناحیه جابه‌جا شد.

به گزارش  چیلان ،نِصاب تولید روزانه محصول نهایی فولاد خراسان تنها سه ماه پس از ثبت رکورد پیشین در این ناحیه جابه‌جا شد.

کارکنان باانگیزه­ی فولاد خراسان در حالی روز جمعه ۲۸ مهرماه موفق به شکستن رکورد تولید روزانه‌ی محصول نهایی (با مقطع ۲۰ میلیمتر) شدند که رکورد تولید روزانه قبلی در این کارخانه در تیرماه امسال ثبت شده بود.

به گفته معاون بهره‌برداری «مجتمع فولاد خراسان» شکستن این رکورد روزانه، بیش از هر چیز ناشی از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید است.

«فرشید فضیلتی» اظهار امیدواری کرد که با شرایط بسیار مساعدی که بر تامین مواد اولیه، ملزومات تولید و انگیزه‌ و روحیه‌ی منابع انسانی شرکت حاکم است، روند رو به رشد تولید در ماه‌های آتی‌ نیز استمرار یابد.

معاون بهره برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان در تشریح جزییات این خبر گفت: همکاران تلاشگر واحد نورد، در روز ۲۸ مهرماه با تولید روزانه ۲۳۴۳ تن میلگرد با مقطع ۲۰، نِصاب پیشین تولید روزانه این محصول را ۵۲ تن ارتقا دادند. این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید روزانه این محصول با ۲۲۹۱ تن، در تیر ماه ثبت شده بود.

فضیلتی با بیان این که تحقق شعار «رشد تولید»، دغدغه همیشگی همکاران پرتلاش شرکت مجتمع فولاد خراسان است، از حمایت‌های مهندس جوان‌بخت (مدیرعامل شرکت) و تلاش همه همکاران بهره برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت­ها را به تلاشگران واحد نورد فولاد خراسان تبریک گفت.

14020729 Rekord Navard Site

2

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۶
شناسه مطلب : 55634
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی