دومین رکوردماهانه تولید گندله در فولاد خراسان ثبت شد
آمار رو‌به رشد تولید ماهانه فولاد خراسان حاکی از دومین نصاب‌شکنی کارکنان واحد گندله‌سازی شرکت در سال جاری است.

به گزارش  چیلان ،کارکنان باانگیزه­ی فولاد خراسان در حالی شهریورماه امسال موفق به شکستن رکورد تولید ماهانه گندله‌سازی شدند که رکورد پیشین این ناحیه در اردیبهشت امسال ثبت شده بود.

طهمورث جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت «مجتمع فولاد خراسان» شکستن این رکورد ماهانه را بیش از هر چیز نشانه‌ای از عزم استوار، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و نیز پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید دانست و از همه کارکنان در بخش‌های تولید، تامین، پشتیبانی، پیمانکاران برای استمرار در امر «رشد تولید» قدردانی کرد.

معاون بهره‌برداری شرکت نیز در این باره اظهار امیدواری کرد که با توجه به انگیزه و تعهد کارکنان شرکت، روند رو به رشد تولید در ماه‌های آتی‌ نیز استمرار یابد.

«فرشید فضیلتی»، معاون بهره برداری فولاد خراسان در تشریح جزییات این خبر گفت: همکاران تلاشگر واحد گندله‌سازی، در پایان شهریورماه با تولید ۲۱۲هزار و ۷۶۲ تن گندله سنگ‌آهن، نِصاب پیشین تولید ماهانه این محصول را ۳۸۰۶ تن ارتقا دادند. این موفقیت در حالی رقم خورد که رکورد پیشین تولید این محصول با ۲۰۸هزار و ۹۵۶ تن، در اردیبهشت ماه امسال ثبت شده بود.

فضیلتی با بیان این که تحقق شعار «رشد تولید»، دغدغه همیشگی همکاران پرتلاش شرکت مجتمع فولاد خراسان است، از حمایت‌های مهندس جوان‌بخت (مدیرعامل شرکت) و تلاش همه همکاران بهره برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت­ها را به تلاشگران واحد گندله‌سازی فولاد خراسان تبریک گفت.

فولاد خراسان در شهریورماه‌ علاوه بر جابه‌جایی این رکورد تولید ماهانه، رکورد‌ تولید روزانه میلگرد با مقطع ۲۲ میلیمتر را به ثبت رسانده است.

photo ۲۰۲۳ ۰۹ ۲۳ ۱۵ ۱۹ ۴۶

 

2

تاریخ انتشار : ۱ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۴
شناسه مطلب : 54485
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی