موفقیت فولاد خراسان در استمرار مدیریت جامع کیفیت /۷ گواهی استاندارد مدیریتی در فولاد خراسان، تجدید و تمدید شد
استانداردهای 7گانه مدیریت جامع کیفیت شرکت «مجتمع فولاد خراسان» مورد تایید ارزیابان نظام های جامع مدیریتی شرکت قرار گرفت.

به گزارش  چیلان ، استانداردهای ۷گانه مدیریت جامع کیفیت شرکت «مجتمع فولاد خراسان» مورد تایید ارزیابان نظام های جامع مدیریتی شرکت قرار گرفت.

معاون «برنامه ریزی و فناوری» این شرکت از برگزاری «ممیزی شخص ثالث» شرکت مجتمع فولاد خراسان توسط نمایندگان شرکت SGS خبرداد.

به گفته امیررضا هیهات، در راستای تجدید و تمدید ۷ استاندارد جاری در سطح شرکت، این ممیزی در نیمه دوم شهریورماه در ۵ روزکاری برنامه‌ریزی و اجرا شد که در آن تمام فرآیندهای شرکت از حیث انطباق با الزامات استانداردی توسط ارزیابان تیم شرکت SGS و با همکاری تمامی ارکان شرکت مورد ممیزی قرار گرفت.

هیهات افزود: نتایج ممیزی و یافته‌های شناسایی شده توسط تیم ممیزی، در نشست های اختتامیه‌ جداگانه که به این منظور هماهنگ شده بود مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارائه گزارش ممیزی، شرکت مجتمع فولاد خراسان موفق به تمدید گواهینامه استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ (ویرایش ۲۰۱۵)، ایزو ۱۰۰۰۲ (ویرایش ۲۰۱۸)، ایزو ۱۰۰۰۴ (ویرایش ۲۰۱۸)، ایزو ۵۰۰۰۱ (ویرایش ۲۰۱۸) و ایزو ۱۰۰۱۵ (ویرایش ۱۰۱۹) و نیز تجدید گواهینامه استانداردهای ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ گردید.

رییس «تضمین کیفیت و تعالی سازمانی» فولاد خراسان در این باره تشریح کرد: سابقه نظام های مدیریتی در فولاد خراسان به سال ۱۳۸۱ باز می‌گردد. از آن سال تاکنون، نظام¬های شرکت، روند رو به تکاملی را طی نموده است.

سعید رضایی افزود: شرکت با نگرش «مدیریت کیفیت جامع»(TQM) اقدام به استقرار نظام های مدیریت از جمله سیستم های:
مدیریت کیفیت ISO 9001،
مدیریت رضایت مشتری بر مبنای ISO 10004،
سیستم مدیریت شکایت مشتری بر مبنای ISO 10002،
سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001 ،
سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO 45001،
سیستم مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO 10015 و
سیستم مدیریت انرژی ISO 50001، نموده است.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۰۲ ۰۷ ۳۴ ۴۳

2

تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۸
شناسه مطلب : 54934
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی