طرح پژوهشی شرکت فولاد اکسین خوزستان نوآوری برتر کشور شد/پذیرش مقاله علمی فولاد اکسین در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲
همزمان با انتخاب طرح پژوهشی شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان نوآوری برتر کشور، مقاله علمی این شرکت در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ پذیرش شد.

به گزارش  چیلان ،سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ با حضور شرکت های مختلف داخلی و خارجی فعال در حوزه صنعت فولاد در جزیره کیش در حال برگزاری است.

در نمایشگاه فوق، طرح پژوهشی شرکت فولاد اکسین خوزستان با عنوان «ارتقای سیستم خنک کاری سریع ورق فولادی از حالت استاتیک به دینامیک» پس از داوری و ارزیابی از میان طرح های نوآوری دریافت شده، به عنوان طرح برتر جشنواره نوآوری های برتر سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ انتخاب شد.

بنا بر این گزارش، این طرح توسط مهندس ایمان محمدزاده و تعدادی از متخصصان شرکت فولاد اکسین خوزستان ارائه و به پنجمین جشنواره نوآوری های برتر در صنعت فولاد ایران ارسال شد که پس از ارزیابی، عنوان طرح برتر نوآوری را به دست آورد.

گفته می شود، این طرح برای اولین بار در ایران و در صنعت نورد ورق‌های عریض فولادی با تلاش پژوهشگران شرکت فولاد اکسین، طراحی و اجرا شده است.

همچنین مقاله پژوهشی با موضوع «نقش مهندسی خلاقیت در افزایش ابتکار و نوآوری کارکنان شرکت و تولید فولاد سبز» توسط مهندس آرش آرپناهی از پرسنل واحد تحقیق و توسعه مورد پذیرش هیأت داوران سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ قرار گرفت و ارائه شد.

سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲، یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه های صنعت فولاد کشور است که همه ساله در جزیره کیش برگزار می شود و امسال نیز مثل سال های گذشته شرکت های مختلف فولادی در این نمایشگاه حاضر و به ارائه دستاوردها و تولیدات خود می پردازند.

گفتنی است، نمایشگاه سمپوزیوم فولاد، از دوم تا چهارم آبان ماه، با حضور پررنگ شرکت فولاد اکسین خوزستان، میزبان صنعتگران و علاقه مندان به حوزه صنعت فولاد است.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۲۶ ۱۵ ۱۳ ۱۱

2

تاریخ انتشار : ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۴
شناسه مطلب : 55774
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی