معاون خريد شركت فولاد خوزستانمسیر ورود شرکت‌های دانش‌بنیان را تسهیل کرده ایم/ ۴۸۳ شرکت دانش‌بنیان با فولاد خوزستان همکاری دارند
معاون خريد شركت فولاد خوزستان در بیستمین نمایشگاه ایران متافو گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان به دنبال ایجاد پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه هستند. بحث دانش‌بنیان به شدت با بومی‌سازی در ارتباط است. شرکت‌های دانش‌بنیان در حقیقیت به شرکت‌ها کمک کردند تا واردات کاهش یابد.

معاون خرید شرکت فولاد خوزستان در بیستمین نمایشگاه ایران متافو گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان به دنبال ایجاد پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه هستند. بحث دانش‌بنیان به شدت با بومی‌سازی در ارتباط است. شرکت‌های دانش‌بنیان در حقیقیت به شرکت‌ها کمک کردند تا واردات کاهش یابد.

تفضلی گفت: شرکت فولاد خوزستان ارتباط دو سویه با تامین‌کنندگان دارد.

وی گفت: فولاد خوزستان در ارتباط با شرکت‌های صنعتی برای جذب شرکت‌های دانش‌بنیان است. شرکت فولاد خوزستان رکوردار ارتباط با تامین‌کنندگان بوده است.

وی ادامه داد: مسیر ورود شرکت‌های دانش‌بنیان را تسهیل کردیم و برای آن‌ها امتیازات ویژه قائل شدیم. یک شرکت زیرمجموعه فولاد خوزستان ماموریت یافت برای جذب و ارتباط با شرکت‌‌های دانش‌بنیان، لذا یک شتاب چندجانبه در شرکت فولاد خوزستان برای ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شد.

وی گفت: کاتالیست مصرفی در واحدهای آهن اسفنجی طی همکاری فولاد خوزستان با یک شرکت دانش‌بنیان تولید می‌شود که نه تنها مصرف داخل را تامین می‌کند بلکه صادرات هم دارد.

وی بیان کرد: در حوزه مواد مصرفی در تنها یک کالا (فرومنگنز پرکربن) که وارداتی است توانستیم آن را در داخل تولید کنیم.

تفضلی گفت: ۴۸۳ شرکت دانش‌بنیان در شرکت فولاد خوزستان همکاری دارند و ۳۰۰ قرارداد پژوهشی در این شرکت منعقد شده است.

2

تاریخ انتشار : ۵ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۴
شناسه مطلب : 56739
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی