مهمانتظار برای افزایش قیمت اسلب صادراتی ایران/ مقایسه روند قیمت فولاد صادراتی ایران و CIS
قیمت بیلت صادراتی CIS در هفته منتهی به 6 بهمن با کاهش اندک 0.6 درصدی نسبت به هفته گذشته در سطح 514 دلار به ازای هر تن قرار گرفت. قیمت بیلت صادراتی CIS که روند صعودی خود را از ابتدای آذرماه شروع کرده، همچنان در کانال صعودی قرار دارد.

به گزارش  چیلان ،قیمت بیلت صادراتی CIS در هفته منتهی به ۶ بهمن با کاهش اندک ۰.۶ درصدی نسبت به هفته گذشته در سطح ۵۱۴ دلار به ازای هر تن قرار گرفت. قیمت بیلت صادراتی CIS که روند صعودی خود را از ابتدای آذرماه شروع کرده، همچنان در کانال صعودی قرار دارد.

بیلت صادراتی ایران نیز این هفته را با رشد اندک ۰,۷ درصدی نسبت به هفته گذشته به پایان رساند و به ۴۹۲ دلار به ازای هر تن رسید.

فاصله قیمتی شمش صادراتی CIS و شمش صادراتی ایران به ۲۲ دلار معادل ۴ درصد رسیده است.

بازار اسلب صادراتی CIS پس از فتح قله ۵۵۰ دلاری در هفته گذشته همچنان در این سطح باقی ماند. اسلب صادراتی CIS بیشترین قیمت خود طی هشت ماه اخیر را به ثبت رسانده است.

اسلب صادراتی ایران نیز همانند سه هفته گذشته در سطح ۴۸۵ دلار بر تن قرار گرفت. رشد قیمت اسلب در بازار CIS، سبب شد فاصله قیمتی اسلب در دو بازار مورد بررسی به ۶۵ دلار بر تن معادل ۱۲ درصد برسد که بیشترین میزان در هشت ماه اخیر است. بر این اساس احتمال می رود اسلب صادراتی ایران طی هفته های آینده رشد قیمت را تجربه کند.

روند بلیت

2

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
شناسه مطلب : 58466
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی