تمجید وزیر صمت از عملکرد صادراتی فولاد خوزستانفولاد خوزستان در رتبه نخست بازگشت ارز به چرخه اقتصاد ملی
فولاد خوزستان در صادرات رتبه ممتاز را کسب کرده است و در بازگشت ارز به چرخه اقتصاد ملی، جایگاه نخست را بدست آورد.

ورزشگاه ۳۰ هزار نفری فولاد خوزستان طی مراسمی با حضور دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، رضا رحمانی وزیر صمت و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح گردید.

به گزارش  چیلان  به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، آیین افتتاح ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۲۲ آبانماه با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، نماینده ولی فقیه حضرت آیت الله موسوی جزایری، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار، همایون یوسفی، علی ساری و جواد کاظم‌نسب الباجی نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات استانی با استقبال محمد کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان برگزار شد.

در آیین افتتاحیه ورزشگاه فولاد خوزستان رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد اشتغال گفت: اگر بخواهیم مشکلات اساسی مانند بیکاری، فقر و تورم حل شوند باید به تولید کشور توجه‌ای ویژه داشته باشیم.

رحمانی با اشاره به اینکه بخش مولد اقتصادی کشور صنعت، معدن و کشاورزی است، گفت: مقدار سهم وزارت صمت در بخش مولد ۶۳ درصد و مابقی آن در بخش جی.‌دی.‌پی (تولید ناخالص داخلی) است و با این رویکرد توانسته‌ایم اشتغال‌زایی کنیم.

وی در ادامه افزود: فولاد خوزستان در صادرات رتبه ممتاز را کسب کرده است و در بازگشت ارز به چرخه اقتصاد ملی، جایگاه نخست را بدست آورد.

رحمانی در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم توجه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در کنار اشتغال زایی از کلنگ زنی پروژه احداث کارخانه مگا مدول آهن اسنفجی (زمزم۳) خبر داد و گفت: یکی دیگر از طرح های موفق و موثردر ایجاد اشتغال، برنامه ریزی و طراحی احداث کارخانه زمزم ۳ است که اکنون شرکت فولادخوزستان با عملکرد مثبت خود، سرآمد این حوزه شده است .

2

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵
شناسه مطلب : 22407
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی