تقاضا هنوز هم در بازار شمش CIS احیا نشده است
پس از تعطیلات سال نو میلادی، خریدها در بازار بیلت صادراتی CIS هنوز هم کند انجام می گیرد.

به گزارش  چیلان ، تقریبا هیچ علائمی از بهبود در بخش مسکن دیده نمی شود و چشم انداز نامطمئن به بازار سبب شده خریداران منطقه منا محتاطانه خرید کنند.

با این حال بسیاری از شرکت ها، فروش را متوقف کرده اند و قصدی برای فروش با قیمت های پایین ندارند.

قیمت بیلت کشورهای عضو CIS به صورت فوب ۳۹۰ تا ۴۰۰ دلار در هر تن است که نسبت به اواخر دسامبر بدون تغییر است.

شنیده ها حاکی از پیش خرید چند محموله از روسیه برای اواخر ژانویه ۲۰۱۷ است. با این حال خریدارن نهایی فولاد منطقه منا انتظار دارند قیمت ها به ارقام پایین تر برسند.

البته تولیدکنندگان بیلت CIS قیمت های ۴۰۰ تا ۴۱۰ را به صورت فوب هدف گذاری کرده اند با این حال کارخانه ای در اکراین با قیمت ۳۹۰ دلار در هر تن وارد بازار شده است.

برآورد می شود در آینده ای نزدیک برخی فعالیت های تجاری در الجزایر و نیز برخی کشورهای خاورمیانه شروع شود. اما مشتریان ترکیه ای و مصری تمایلی به خرید ندارند چراکه ارزش پول ملی ترکیه در حال کاهش بوده و علائم مثبتی در بازار مبنی بر تقاضا و خرید دیده نمی شود.

قیمت پیشنهادی مستریان ترکیه ای برای واردات محصولات نیمه نهایی ۳۸۰ تا ۳۹۵ دلار در هر تن برای تحویل در بنادر ترکیه است بنابراین قیمت های مورد نظر نولیدکنندگان CIS حدود ۴۰۵ تا ۴۱۰ دلار در هر تن بود.

خریداران مصری هم قیمت های پیشنهادیشان ۴۰۵ دلار در هر تن است درحالی که فروشندگان CIS، قیمت ۴۱۰ تا ۴۱۵ دلار برای شمش پیشنهاد می دهند.

2

تاریخ انتشار : ۳ بهمن ماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
شناسه مطلب : 10127
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی