کارخانه JSW هند ظرفیت تولید را به ۱۲ میلیون تن می رساند
فولاد JSW ظرفیت برنامه ریزی شده خود را برای کارخانه فولاد جدید در Odisha تغییر داد.

به گزارش  چیلان ، انتظار می رود تجهیزات به روز شده و تولید از ۱۰ میلیون تن در سال به ۱۲ میلیون تن در سال برسد. فولاد ISW قصد دارد تکنولوژی های شرکت های خارجی را به منظور افزایش ظرفیت تولید در فولاد Odisha بکار بگیرد.

این فولادساز هند، احتمالا تکنولوژی Corex را برای برنامه خود انتخاب کرده است. این تکنولوژی نیازمند مساحت کمتری از زمین است و این موضوع فرصتی را برای اجرای پروژه فراهم می کند درحالی مشکل اصلی در هند، اخذ اجازه برای گرفتن زمین در این کشور است.

دولت اجازه ندارد به شرکت JSW بابت اجرای پروژه بیش تر از ۲۷۰۰ هکتار زمین بدهد اما این میزان زمین برای اجرای طرح کافی نیست حتی اگر آنها از آخرین تکنولوژی ها و فناوری ها استفاده نمایند.

ISW پیش از این ۴۵۰۰ هکتار زمین برای تاسیسات و امکانات دیگر درخواست کرده بود. گفتنی است، پروژه فولاد Odisha ازجمله برنامه های توسعه ای شرکت JSW است که با هدف افزایش ظرفیت های کل از ۱۸ میلیون تن به ۴۰ میلیون تن در سال عملیاتی می شود.

اگرچه این طرح ها عملیاتی شود ولی JSW به عنوان یک تولیدکننده، مواد اولیه تولید خود را در اختیار ندارد و بدین منظور برای تامین نیاز سنگ آهن، این شرکت قرارداد و تفاهمنامه بلندمدت ۵۰ ساله ای را با شرکت دولتی معدنی Odisha برای تامین ۳۰ میلیون تن سنگ آهن در سال امضا کرده است.

2

تاریخ انتشار : ۸ آبان ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
شناسه مطلب : 15163
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی