کاهش قیمت صادراتی ورق گرم چین
تولیدکنندگان ورق گرم چین قیمت های صادراتی خود را کاهش دادند.

به گزارش  چیلان ، با این وجود آنها سیگنال های مثبتی را در بازار دیده اند و به جهش قیمت در آینده نزدیک امیدوار شدند.

بهای نورد گرم از سوی بسیاری از کارخانجات اصلی چین، ۵۷۰ تا ۵۸۰ دلار در هر تن فوب بنادر چین عرضه می شود که تقریبا بدون تغییر از قیمت های قبل یعنی ۵۷۰ تا ۵۸۵ دلار در هر تن است.

گفته می شود پس از کاهش پیشنهادات خرید در اوایل ماه، تامین کنندگان سفارشات زیادی را از سوی بازارهای بین المللی دریافت کرده اند.

بسیاری از تولیدکنندگان چینی حجم فروش آتی خود برای تحویل در ماه مارس را به فروش رسانده اند و این مسئله سبب شد قیمت ها برای مدتی در ثبات باقی بماند. کاهش قیمت های صادراتی سبب افت قابل توجه قیمت های داخلی نیز شد به گونه ای که ۱۷ دلار در هر تن قیمت های داخلی کاهش یافت.

با این وجود فعالان داخلی چین امیدوارند این روند طولانی نشود چراکه در هفته های جاری موجودی انبارهای کارخانجات و تجار هر دو کاهشی بوده است بنابراین بازار فشار کمتری را شاهد است و چشم انداز بازار به تدریج بهبود می یابد.

طبق این گزارش، به تازگی قراردادی با پاکستانی ها به قیمت ۵۷۰ دلار در هر تن برای تحویل در پاکستان و ۵۵۰ دلار فوب چین بسته شده است. چینی ها در قرارداد با ویتنام قیمت های کمتر از ۵۷۰ دلار سی اف آر ویتنام و ۵۵۰ دلار فوب چین را پیشنهاد نمی دهند.

2

تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
شناسه مطلب : 16859
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی