خبر خوش برای نوردکارانتعاونی صادرات محصولات فولادی سال آینده آغاز به کار می کند
تعاونی صادرات محصولات فولادی با هدف صادرات تولیدات نوردکاران از سال آینده آغاز به کار می‌کند.

به گزارش  چیلان ، حمیدرضا طاهری زاده نایب رئیس انجمن تولید کنندگان فولاد، با بیان این مطلب افزود: تعاونی مذکور از میان تمامی نوردکاران کشور به منظور یکسان سازی قیمت محصولات فولادی تشکیل خواهد شد.

به گفته وی، با تمامی تولیدکنندگان محصولات فولادی به منظور هماهنگی‌های لازم برای رسیدن به انسجام مورد نیاز در هفته‌های آتی نشستی برگزار خواهد شد.

طاهری زاده با اشاره به اینکه هم اکنون نرخ شمش و محصولات داخلی پایین تر از قیمت‌های جهانی است، گفت: در صورت بازگشت رونق به بازار و افزایش تقاضا برای شمش و میلگرد، قیمت‌ها با رشد مواجه خواهد شد؛ بنابراین با تشکیل تعاونی مذکور، قیمت‌ها یکسان می‌شود.

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد با تاکید بر اینکه صادرات مواد خام اشتباه است، افزود: با تشکیل تعاونی صادرات محصولات فولادی، تولید کنندگان داخلی برای رقابت با رقبای خارجی باید نسبت به ارتقای سطح کیفی تولیدات خود تدابیر لازم را بیندیشند.

طاهری زاده درباره بازارهای هدف صادراتی نیز تصریح کرد: علاوه بر عراق و افغانستان، کشورهای تایلند، چین و کره، از جمله بازارهای صادراتی مورد هدف این تعاونی است.

وی تصریح کرد: در نخستین سال فعالیت تعاونی مذکور درصددیم تا ۶۰۰ هزار تن محصولات فولادی صادر کنیم.

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد خواستار تسریع در استرداد ارزش افزوده و همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای تسهیل صادرات محصولات فولادی از سوی تعاونی مذکور از دولت شد.

2

تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹
منبع : اقتصاد نیوز
شناسه مطلب : 16955
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی