مهندس ارزانی هشدار داد:خطر تعطیلی فولادسازان درصورت عدم تامین مواد اولیه
مهندس فرزاد ارزاني مديرعامل شركت فولاد هرمزگان به همراه مديران و معاونين اين شركت با حجت الاسلام والمسلمين عبادي زاده نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش  چیلان ، در دیدار مدیرعامل و معاونین فولاد هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مهندس فرزاد ارزانی گزارشی از فعالیت های شرکت فولاد هرمزگان و عملکرد این شرکت ارائه داد و گفت: فولاد هرمزگان در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز در استان فعال بوده و با دستگاه های مربوطه همکاری لازم را داشته و درحد توان در این زمینه اقداماتی را انجام داده است.

مهندس ارزانی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در خصوص مواد اولیه گفت: عدم تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی منجر به مشکلات عدیده ای خواهد شد و واحدها را به تعطیلی خواهد کشاند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه فولاد یک صنعت مادر است گفت: صنعت فولاد در اقتصاد ملی نقش مهمی دارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به تحریم های ظالمانه و تحمیلی آمریکا گفت: در عرصه مسایل اقتصادی دشمن سبب خیرشده است و عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

وی اضافه کرد: همه دیدیم که مقام معظم رهبری قبلا نیزبه دفعات تاکید داشتند به درآمد نفت متکی نباشید و به تعبیر ایشان تحریم ها باعث رشد ما خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تاکید بر حمایت همه جانبه از تولید گفت: ماعادت کرده بودیم به خام فروشی و همیشه این کار رو انجام میدادیم و این چرخه بسیار باطل هست. قبول داریم که محدودیت ارزی داریم ولی تولید ملی مهمتر است و اگر مواد خام را در چرخه تولید ملی وارد کنیم، باعث رونق تولید خواهد شد؛ صادرات مواد اولیه نباید منجر به خطر افتادن فعالیت واحدهای تولیدی بشود. این کار مدیریت و صبوری میخواهد .دولتمردان ما باید این امر رو کنترل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: شعار مسال رونق تولید هست و همه مسئولین باید بخواهند و در این راه باید تلاش کنند، مردم نیز باید مطالبه گری کنند و عدالت را بخواهند.

وی ضمن قدردانی از تلاشها و اقدامات شرکت فولاد هرمزگان تاکید کرد: ما میتوانیم به شما کمک کنیم و با طرح مسائل و مشکلات صنعت فولاد با مسئولین استان و کشور، باری از دوش تولید برداریم و امیدواریم شاهد اتفاقات مبارکی برای اقتصاد کشور باشیم.

در پایان این دیدار مهندس ارزانی از حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده دعوت کرد تا از کارخانه فولاد هرمزگان بازدید بعمل آورند.

2

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵
شناسه مطلب : 26909
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی