راه اندازی استاندارد ملی svs در ایران
مهندس محمد مهدی یارجانلی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره صنعت ورق آرین پاژ گفت: ما به دنبال این هستیم تا استاندارد ملی svs را که یک اتفاق بین المللی است با همکاری سایر دانشگاهیان و متخصصان این حوزه در کشور تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: البته این استاندارد کیفیت که اولین و تنها استاندارد در نوع خودش محسوب می شود فعلا داخلی و شرکتی است و پیگیر هستیم تا آن را به ثبت برسانیم. این اولین باری است که در کشور ما بحث استاندارد ورق مطرح می شود، این کار به صورت رسمی و کامل تاکنون انجام نشده است. ما تصمیم گرفتیم این کار را تکمیل کنیم و در قالب یک استاندارد قدرتمند ملی بتوانیم در دنیا عرضه کنیم.

مهندس یارجانلی تأکید کرد: ما رتبه دهم فولاد را در دنیا داریم اما به لحاظ‌ علمی، تکنولوژیکی بازرگانی، توزیع و… بسیار عقب هستیم. در نظام توزیع، سهم بازارهای بین‌المللی، همایش ها و تورهای صنعتی متاسفانه به اندازه ظرفیتی که داریم رشد نکرده ایم. طرح بسیار مهم دیگری که از ۲ سال گذشته اعلام کرده ایم بحث هایپرمارکت تخصصی فولاد است که یک بازار بزرگ فولاد محسوب می‌شود. این قضیه راهکار بسیار خوبی برای کشور است تا افق ۵۵ میلیونی را محقق کنیم.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱
شناسه مطلب : 28024
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی