چیلان عملکرد سالانه "فخوز" را بررسی می‌کندافزایش ۴۰ درصدی فروش فولاد خوزستان در سال ۹۸
شرکت فولاد خوزستان در سال ۹۸، موفق به تحقق فروش ۱۵ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومانی شد که نسبت به سال ۹۷، رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. فولاد خوزستان در اسفند ۹۸، بالاترین فروش ماهانه خود در تاریخ این شرکت را ثبت کرد.

به گزارش  چیلان ، شرکت فولاد خوزستان (نماد “فخوز” در بورس تهران) گزارش عملکرد اسفندماه خود را منتشر کرد و بدین ترتیب وضعیت فروش این شرکت در مجموع سال ۹۸ مشخص شد. فولاد خوزستان که در سال ۹۷، فروش ۱۱ هزار و ۳۱۳  میلیارد تومانی را ثبت کرده بود، در سال ۹۸، رشد ۴۰ درصدی را در فروش محصولات خود تجربه کرد و درآمد فروش این شرکت به ۱۵ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان رسید.

در اسفندماه ۹۸، فولاد خوزستان ۱۷۶۳ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه مشابه سال قبل و بهمن ۹۸، به ترتیب رشد ۳۸ و ۳۲ را نشان می‌دهد. این بالاترین فروش ماهانه “فخوز”، در تاریخ این شرکت است. در مجموع “فخوز” بهترین عملکرد فروشِ فصلی خود در سال ۹۸ را در فصل زمستان ثبت کرد و موفق به تحقق درآمد فروش ۴۵۱۲ میلیارد تومانی در این فصل شد.

در اسفند ۹۸، نرخ فروش بلوم و بیلت داخلی (شمش فولادی) شرکت فولاد خوزستان ۴۷۸۰ تومان به ازای هر کیلو بود که نسبت به نرخ میانگین سال ۹۸ (۳۸۵۹ تومان)، رشد حدوداً ۲۴ درصد را نشان می‌دهد. نرخ فروش بلوم و بیلت صادراتی فولاد خوزستان نیز در اسفند ۵۳۳۳ تومان به ازای هر کیلو بود که نسبت به میانگین سال ۹۸ (۴۱۹۱ تومان) رشد ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد.

جزئیات فروش فولاد خوزستان در سال ۹۸ را در نمودار زیر ببینید:

فروش 98 4

2

تاریخ انتشار : ۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶
شناسه مطلب : 30593
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی