گزارش چیلان از آخرین قیمت‌های بیلت و اسلب صادراتی ایرانروند قیمت فولاد صادراتی ایران/ اسلب صادراتی ۱۱۷.۵ دلار بالاتر از کفِ قیمتی سال جاری
چیلان طبق روال هر هفته، آخرین قیمت‌های فولاد صادراتی ایران را بررسی می‌کند تا دیدی نسبت به درآمدهای ارزی صادرکنندگان فولاد کشور به دست آید. علاوه بر این، قیمت شمش فولادی صادراتی ایران، مبنای تعیین قیمت پایه و همچنین رقابت خریداران شمش در بورس کالا است. در هفته جاری، قیمت میانگین بیلت صادراتی ایران، ۴۰۸ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته گذشته، افزایش ۰.۵ درصدی را نشان می‌دهد. میانگین قیمت اسلب صادراتی ایران نیز با افزایش ۱.۲ درصدی به ۴۳۷.۵ دلار به ازای هر تن رسید.

به گزارش  چیلان ، قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که قیمت فوبِ اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته، نسبت به هفته پیش از آن حدوداً ۱.۲ درصد افزایش یافت و در محدوده ۴۳۵ تا ۴۴۰ دلار به ازای معامله شد. در هفته گذشته، قیمت فوبِ بیلت صادراتی ایران در بنادر کشور در محدوده ۴۰۵ تا ۴۱۱ دلار به ازای هر تن بود که میانگین این قیمت‌ها، ۴۰۸ دلار به ازای هر تن، رشد حدوداً ۰.۵ درصدی را نسبت به قیمت‌های ۲ مهر نشان می‌دهد.

رشد قیمت بیلت و اسلب صادراتی ایران این هفته نیز ادامه داشت. در هفته‌های اخیر خصوصاً رشد قیمت اسلب صادراتی ایران خیره‌کننده بوده است. قیمت اسلب صادراتی ایران در حال حاضر نسبت به کف قیمتی آن در سال جاری، ۱۱۷.۵ دلار به ازای هر تن بالاتر است که رشد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

در نمودار زیر، قیمت اسلب و بیلت صادراتی ایران در یک ماه گذشته را ببینید:

نمودار قیمت فولاد صادراتی ایران 26

2

تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۶
شناسه مطلب : 32999
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی