ذوب آهن اصفهان، لوح رضایت مندی مشتری را کسب کرد
دهمین دوره همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری برگزار شد و ذوب آهن اصفهان توانست در این همایش لوح رضایت‌مندی مشتری را کسب کند. مدير مهندسي فروش و توسعه بازار شرکت ذوب آهن در این‌باره گفت: در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه قرار دارد و  با نظرسنجی‌های دوره‌ای و دریافت بازخورد و تحلیل آن نظرات اخذ شده به قسمت‌های مربوطه ارسال می‌گردد تا اقدامات اصلاحی در تولید لحاظ گردد و این روند به منظور مشتری‌مداری و رعایت حقوق مصرف‌کننده می‌باشد.

دهمین دوره همایش سراسری رضایت مندی مشتری با حضور دکتر میر محمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران ، دکتر محمد حسین فرهنگی عضو و سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۶ آذر ماه در مرکز همایش های رایزن تهران برگزار شد ، ذوب آهن اصفهان توانست در این همایش لوح رضایت مندی مشتری را کسب کند  .

دکتر محمد حسین فرهنگی گفت : فعالان اقتصادی نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند و این مهم وقتی با رضایت مندی مشتری باشد می تواند به یک برند محبوب تبدیل گردد که در این صورت همیشه ماندگار خواهد بود ، رضایت مشتری می تواند یک رابطه دو سویه باشد تا بنگاه های اقتصادی فقط تولید ثروت نکنند و عوامل دیگر که مدنظر مشتری است را در تولیدات خود رعایت نمایند . وی ایجاد تناسب بین پشتیبانی و تولید ، پاسخگویی و بازخورد گرفتن از مشتری را از عوامل مهم در کسب رضایت از مصرف کننده دانست و یاد آور شد : افزایش رضایت مشتری یکی از راهکارهای تبلیغات و برندینگ می باشد .

سید حمید پورمحمدی گفت : یکی از واقعیت های تولید در بازار جهانی کسب رضایت مشتری و حصول اطمینان از رضایت در مصرف است و همیشه باید نیاز مشتری مهمترین مقصد تولید کننده باشد و این رضایت باید استمرار داشته باشد .وی افزود : مسئولیت اجتماعی همیشه انجام کارهای عام المنفعه نیست بلکه ایجاد اشتغال ، احیاء صنعت ، صیانت از محیط زیست و مشتری مداری نیز می تواند به نوعی مسئولیت اجتماعی باشد .

علیرضا عباسیان مدیر مهندسی فروش و توسعه بازار شرکت گفت : شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با تولید مقاطع ساختمانی و طویل ، انواع ریل ،آرک معدن ، کلاف های صنعتی و ساختمانی و غیره طیف وسیعی از نیاز جامعه را به لحاظ صنعتی و ساختمانی و همچنین زیر ساخت ها پوشش می دهد این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده مقاطع ساختمانی و صنعتی به عنوان یک برند جهانی شناخته شده در بازار های خارجی و داخلی به شمار می رود از این رو همواره دغدغه توجه به نیاز مشتری خود را داشته و در این راستا در کل فرایند تولید ، فروش و تحویل دیدگاه های مشتریان و ذینفعان خود را مدنظر قرار می دهد . وی با اشاره به اینکه تولید براساس سفارش و نیاز سنجی بازار از فعالیت مستمر شرکت می باشد ، تصریح کرد : ارتقا و حفظ کیفیت محصول مطابق با بروز ترین استانداردهای ملی و جهانی همواره در ذوب آهن مورد توجه بوده و رضایت مندی بالای ۷۵ درصد از شرکت از دیدگاه مشتریان گواه این ادعا می باشد .

عباسیان گفت : در تمامی مراحل تولید تا تحویل ،‌مشتریان به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته و با بسترهای ارتباطی متنوع که پیش بینی گردیده ضمن دسترسی به اطلاعات فنی و تجاری با قسمت های مرتبط ارتباط برقرار می کنند . وی خاطر نشان ساخت : محصولات ذوب آهن اصفهان در پروژه های ساختمانی ، صنعتی و عمرانی دولت و زیر ساخت ها استفاده می شود و شرکت همواره با توجه به نیاز سنجی توسعه محصولات جدید و استراتژیک را در برنامه کاری خود دارد که تولید انواع ریل ، سپره آسانسور ، آرک معدن و انواع تیر آهن های بال پهن و غیره از جمله محصولات جدید شرکت می باشد .

مدیر مهندسی فروش و توسعه بازار شرکت گفت : شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه در شرکت قرار دارد و  با نظر سنجی های دوره ای و دریافت بازخورد و تحلیل آن نظرات اخذ شده به قسمت های مربوطه ارسال می گردد تا اقدامات اصلاحی در تولید لحاظ گردد و این روند به منظور مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده می باشد . وی تصریح کرد : در ذوب آهن اصفهان سعی بر این است با بکار گیری رویکردهای بهبود مستمر و استراتژی های توسعه بازار ، در راستای جلب نظر مشتریان اهداف و برنامه های خود را تدوین نماید و به همین منظور کسب حداکثر رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویت های مهم خود می داند

2

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸
شناسه مطلب : 34029
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی