مدیر پروژه اطلس ملی فولاد ایران خبر داد:به‌روزرسانی اپلیکیشن اطلس ملی فولاد ایران/ بخشنامه‌ها و مقررات فولادی را در تلفن همراه خود داشته باشید + مهم‌ترین به‌روزرسانی‌ها
سید محمدرضا دانشگر، مدیر پروژه اطلس ملی فولاد ایران از به‌روزرسانی جدید این بانک اطلاعاتی خبر داد و گفت: اطلاعات اطلس ملی فولاد ایران در اپلیکیشن انجمن تولیدکنندگان فولاد (ISPA APP ) دائماً توسط تیم پشتیبانی اطلس و همچنین مدیران شرکت‌های تولیدکننده و تامین کننده در حال به‌روزرسانی است اما در این مقطع زمانی بخش جدیدی تحت عنوان بخشنامه‌ها و مقررات به این نرم افزار اضافه شده و سایر بخش‌ها نیز تکمیل‌تر شده‌اند و لذا نسخه جدیدی از اپلیکیشن ارائه شده که برای دریافت این اطلاعات جدید، لازم است کاربران نسخه جدید اپلیکیشن را از سایت انجمن به نشانی www.steeliran.org دانلود و نصب نمایند یا نرم‌افزار نصب شده در تلفن همراه خود را به‌روزرسانی کنند.

دانشگر برخی از مهم ترین به‌روزرسانی‌ها در نسخه جدید اپلیکیشن اطلس ملی فولاد ایران را به صورت ذیل عنوان کرد:
• اضافه شدن قسمت بخشنامه ها و مقررات و به‌روزرسانی اطلاعات آن
• اضافه شدن آمارهای ماهیانه از فولاد ایران و جهان
• افزایش تعداد کارخانجات تولیدکننده فولاد به ۳۱۱ شرکت
• افزایش تعداد تامین‌کنندگان زنجیره آهن و فولاد به ۶۶۵ شرکت
• به‌روزرسانی اطلاعات خطوط تولید واحدهای جدید فولادی
• به‌روزرسانی و بهبود رابط کاربری اپلیکیشن با توجه به بازخوردهای اخذ شده از کاربران و مدیران فولادی
مدیر پروژه اطلس ملی فولاد ایران همچنین تعداد حساب‌های کاربری فعال در اپلیکیشن ISPA APP را بیش از ۲۵۰۰ کاربر تا پایان آذرماه اعلام کرد و از استفاده روزانه و مستمر بیش از ۵۰۰ کاربر از این نرم افزار خبر داد. وی همچنین به آماده سازی زیر ساخت های لازم برای اضافه شدن بخش مناقصه ها و مزایده ها در این نرم افزار اشاره و ابراز امیدواری کرد این بخش نیز تا پایان سال جاری به اطلس ملی فولاد ایران اضافه گردد.

✔️ #اطلس ملی فولاد ایران بانک اطلاعاتی جامع زنجیره آهن و فولاد ایران است که علاوه بر نقشه، اپلیکیشن موبایلی را نیز به همراه دارد. بنابراین شما در هر لحظه و در هر مکان به اطلاعات بیش از ۳۰۰ کارخانه فعال و طرح های فولادی کشور و همچنین بیش از ۶۵۰ تامین کننده اصلی صنعت فولاد دسترسی دارید!
✔️ اطلس ملی فولاد ایران توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایمیدرو و مشارکت کارخانجات بزرگ زنجیره آهن و فولاد کشور تهیه و منتشر شده و دائما به روز رسانی می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پکیج با شماره تلفن زیر تماس بگیرید: ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱-۰۲۱ داخلی ۳۳۵

اطلس ملی فولاد

 

2

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۸
شناسه مطلب : 34240
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی