توسعه پایدار زنجیره فولاد نیازمند توسعه زیرساخت است
مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر گفت: یکی از ضرورت های رشد و توسعه معدن و صنایع معدنی، توسعه اکتشاف و استخراج است که به دلایل مختلف در سالیان اخیر به خوبی محقق نشده است. لذا با توجه به اینکه مهم ترین هدف گهر توسعه پایدار در قالب نظام برنامه ریزی و در راستای برنامه گلهای استراتژیک شرکت و منطقه و کشور است، توسعه اکتشافات را در برنامه های اساسی خود قرار داده ایم چراکه دستاوردهای آن به توسعه گل گهر منجر خواهد شد

به گزارش  چیلان  ، ایمان عتیقی افزود: از سوی دیگر گل گهر با حفظ مصالح کارگران و سهامداران و تامین منافع استان و شهرستان به سمت سرمایه گذاری می رود و این گونه نقش آفرینی ملی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این خصوص باید دقت شود که زیرساخت های معدن و صنایع معدنی یکی از بخش های مهم و شاید اصلی ترین حوزه ای است که باید مورد توجه سیاستگذاران و سرمایه گذاران برای توسعه زنجیره فولاد به عنوان پیشران صنایع کشور قرار گیرد.

در همین راستا و در بخش زیرساخت، گل گهر با مشارکت سایر شرکت های بزرگ معدنی منطقه در طرح ملی انتقال آب خلیج فارس، بسیاری از نگرانی ها در توسعه صنعت را برطرف کرد. ۳ میلیون تنی فولاد و نورد ورق گرم پیوسته همچنین پروژه کارخانه گل گهر نیز با همین نگاه در دست احداث است تا علاوه بر لحاظ کردن برنامه فولادی کشور، نقش گل گهر در تکمیل چرخه تولید فولاد کشور در این منطقه بیش از پیش ایفا گردد.

2

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۹
شناسه مطلب : 36311
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی