مجمع عمومی عادی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برگزار شد
 مجمع عمومی عادی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با موضوع استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 30 اسفند 99، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره با حضور 78 درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش  چیلان ، این مجمع با حضور اعضای هیئت رئیسه در جایگاه قانونی، قرائت دستور جلسه از سوی ریاست مجمع عمومی و معرفی اعضای هیئت رئیسه رسمیت یافت.

نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌‎گذاری توسعه معادن و فلزات در حاشیه این مجمع گفت: از بدو ورود به شرکت تلاش کردیم که با کمک شرکت‌های سرمایه‌پذیر به یک هم‌افزایی برسیم و با کمک مدیران توسعه‌گرا در شرکت‌های چادرملو و گل‌گهر و صبانور این توسعه محقق می‌شود.

وی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در بخش‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که دولت قادر به ورود به آن حوزه نیست و این اهمیت شرکت را بیشتر می‌کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌‎گذاری توسعه معادن و فلزات گفت: سال گذشته یک شرکت پروژه‌محور را تاسیس کردیم و امسال با عنوان «تجلی» مجوز فعالیت گرفته و با اجرای پروژه‌ها روند توسعه حوزه معدن و صنایع معدنی را تسریع خواهد کرد.

نادری افزود: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با رویکرد خود به گونه‌ای سرمایه‌گذاری خواهد کرد که اولا سود سهام شرکت در آینده نزدیک دو برابر شود و در عین حال با این سرمایه‌گذاری‌ها زنجیره ارزش حوزه فولاد و فلزات را تکمیل‌تر از گذشته خواهد کرد.

وی در پایان گفت: آینده صنعت فولاد با توجه به قطعی گاز و برق، در تکنولوژی کوره بلند است و با توجه به معادن خوب زغال‌سنگ در حوزه طبس به این سمت حرکت خواهیم کرد.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۸
شناسه مطلب : 36703
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی