آغاز زودرس محدودیت‌های مصرف برق برای فولادی‌ها/ اطلاعیه افشای «الف» فولاد خراسان، جزئیات قطعی برق فولادسازان را تشریح کرد
شرکت فولاد خراسان (نماد بورسی #فخاس) با انتشار یک اطلاعیه شفاف‌سازی گروه «الف» در سامانه کدال بورس، اعلام کرد که از خردادماه سال جاری، محدودیت مصرف برق برای شرکت‌های فولادی آغاز می‌شود.

به گزارش  چیلان ، شرکت فولاد خراسان (نماد بورسی #فخاس) با انتشار یک اطلاعیه شفاف‌سازی گروه «الف» در سامانه کدال بورس، اعلام کرد که از خردادماه سال جاری، محدودیت مصرف برق برای شرکت‌های فولادی آغاز می‌شود.

فولاد خراسان اعلام کرده که محدودیت‌های برق، «توقف کامل تولید ناحیه فولادسازی در مرداد و کاهش ۵۰ درصدی تولید فولادسازی در خرداد، تیر و شهریور ماه سال جاری را در پی خواهد داشت.

فخاس گفته «پیش‌بینی می‌شود در صورت اعمال محدودیت‌های برق، تولید و فروش شمش برای دوره ۴ ماهه مذکور به ترتیب حدود ۶۰ و ۳۰ درصد کاهش داشته باشد. ضمنا با توجه به قابلیت فروش گندله و آهن اسفنجی پیش‌بینی می‌شود اعمال محدودیت مذکور تأثیر با اهمیتی بر تولید ناحیه گندله سازی، احیاء مستقیم و واحد نورد نداشته باشد». جزئیات را در تصاویر ببینید.

photo ۲۰۲۲ ۰۵ ۲۱ ۱۵ ۴۱ ۳۹
2 351

فولاد خراسان 14

2

تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۰
شناسه مطلب : 42316
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی