پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به مناسبت روز صنعت و معدن
دکتر اردشیر سعد محمدی طی پیامی، فرا رسیدن دهم تیر، روز صنعت و معدن را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن پیام مدیرعامل «ومعادن» به شرح زیر است:

به گزارش  چیلان ،

دهم تیرماه روز صنعت و معدن را بر تمام تلاشگران، کارآفرینان، کارگران و زحمتکشان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روزافزون تمامی مجاهدان خط نخست جهاد اقتصادی در جبهه تولید را از درگاه ایزد متعال خواهانم.

بخش صنعت و معدن با اشتغالزایی، رفع محرومیت و ایجاد ارزش افزوده، سهم قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده و نقش بی‌بدیلی در اقتصاد کشور به عهده دارد. توسعه صنعتی کشور و ایفای نقش بیشتر این بخش در رشد و بالندگی اقتصاد، نیازمند نگاه جدی به توان داخلی است.

امروزه با وجود شرایط سخت تحریم، درخشش بارقه های امید و پویایی و حرکت، همچنان از بخش صنعت کشور بر فضای جامعه می تابد و ظرفیت‌های گسترده صنعت و معدن مسیری درخشان برای پیشرفت تولید، اشتغال و صادرات خواهد بود.

در اوج فشارهای ناجوانمردانه قدرتهای بزرگ با هدف تضعیف اقتصاد کشور بزرگ ایران، بهره‌برداری و استخراج معادن با هدف تولید انواع مواد معدنی، همچنین تولید محصولات با ارزش افزوده در زنجیره محصولات معدنی و فولادی در طول سالیان اخیر با رشد قابل توجهی روبه‌رو بوده است و سهم عمده ای از سبد صادرات غیرنفتی کشور را محصولات معدنی در حلقه‌های اول زنجیره ارزش به خود اختصاص داده است.

صنعتگران و معدنکاران این مرز و بوم با تکیه بر عزم ملی و بهره گیری از اقتصاد دانش‌بنیان، بومی سازی و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و معدن توسعه صنعت و ارتقاء شاخص‌های اقتصادی کشور را مجدانه دنبال می کنند.

روز صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا تلاش‌ها و زحمات صنعتگران و معدنکاران را ارج نهاده و بار دیگر با ملت ایران عهد ببندیم که تا پای جان برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهیم کرد.

2

تاریخ انتشار : ۸ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۴
شناسه مطلب : 43462
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی