در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق اتوماسیون صنعتی اصفهان رخ داد: معرفی محصول دانش بنیان اسکادای برق، سیالات و محیط زیست ایریسا
امور کسب و کار اتوماسیون صنعتی شرکت ایریسا در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی که ۴ تا ۷ آبان ماه در اصفهان برگزار می‌گردد، با هدف معرفی توان اجرایی و توانمندی‌های خود در این حوزه حضور خواهد داشت.

به گزارش  چیلان ، امور کسب و کار اتوماسیون صنعتی شرکت ایریسا در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی که ۴ تا ۷ آبان ماه در اصفهان برگزار می‌گردد، با هدف معرفی توان اجرایی و توانمندی‌های خود در این حوزه حضور خواهد داشت.

شرکت ایریسا در این نمایشگاه محصولات بومی دانش بنیان اسکادای برق، سیالات و محیط زیست خود را معرفی خواهد کرد و مفتخر است این محصول بومی را به عنوان راهکاری استراتژیک در صنعت برق معرفی نماید.

همچنین ایریسا با معرفی سایر محصولات بومی منحصر به فرد خود از قبیل اتوماسیون صنعتی سطح ۲ کوره های قوس الکتریکی و پاتیلی، سطح ۲ ریخته گری (اسلب، بیلت و بلوم)، سطح ۳ فولادسازی و ریخته گری، سطح ۲ بازپخت هیدروژنی، سطح ۲ اسید شویی، سطح ۲ گالوانیزه وسطح ۲ تاندم نورد سرد در این نمایشگاه سعی نموده است که نقش راهبردی خود را به عنوان بازوی اتوماسیون صنعتی گروه فولاد مبارکه و سایر صنایع فولادی، معدنی و برق کشور به خوبی ایفا کند.

شرکت ایریسا ۴ الی ۷ آبان ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق اتوماسیون صنعتی اصفهان غرفه C59 میزبان علاقه مندان و متخصصین این حوزه می باشد.

ایرسا

2

تاریخ انتشار : ۲ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱
شناسه مطلب : 44769
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی