با حضور دکتر سمیعی نژاد:طرح مسئولیت اجتماعی ۱۶۰ میلیارد ریالی «اپال پارسیان سنگان» در حوزه بهداشت و درمان به بهره برداری رسید
به همت شرکت اپال پارسیان سنگان و با کمک مالی به ارزش یکصد و شصت میلیارد ریال، ساختمان اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف با حضور دکتر سمعی نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان و مقامات استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش  چیلان  به نقل از روابط عمومی شرکت اپال پارسیان سنگان، همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ساختمان اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن شهر خواف با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان، مدیرعامل اپال پارسیان سنگان، مدیرعامل فولاد سنگان خراسان، مدیرعامل سیمیدکو و سایر مسئولان ادارات و نهادهای دولتی به بهره برداری رسید.

عباسپور فرماندار شهرستان خواف در این مراسم گفت: که برای احداث ساختمان اورژانس، هزینه ای بالغ بر یکصد و چهل میلیارد ریال جهت ساخت و حدود بیست میلیارد ریا برای تجهیزات اورژانس از محل مسئولیت های اجتماعی، به همت شرکت اپال پارسیان سنگان انجام شده است.

دکتر سمیعی نژاد،مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان نیز ضمن تبریک روز پرستار گفت: امروز اگر تلاش شده تا اورژانس بیمارستان ۲۲بهمن به بهره برداری برسد بخاطر جبران زحمات پرستاران و کادر درمان بوده، زیرا که زحمات و تلاش این عزیزان در این چند سال اخیر برای هیچ کسی فراموش شدنی نیست.

به گزارش  چیلان ، دکتر سمیعی نژاد در مراسم رسمی آئین افتتاح اورژانس نیز اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که بتوانیم خدمتگزاری برای مردم باشیم بخصوص مردم حق شناس و مهربان شهرستان خواف و مناطق همجوار منطقه، در ادامه ایشان خاطر نشان کردند که خداوند یک ثروت الهی و ملی را در این منطقه قرار داده تا مسئولین نظام بتوانند توسعه اقتصادی و توسعه اجتماعی در منطقه را ایجاد و به پیش ببرند.

وی افزود: در حوزه مسئولیت های اجتماعی مدیران شرکت های صنعتی و معدنی برای ساخت پروژه های مختلفی از قبیل بهداشت و درمان، جاده، مدرسه سازی و سایر بخش هایی که نیاز شهرستان باشد اعلام آمادگی کرده ایم، که انشالله به تناوب پروژه ها تعریف و انجام خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : با توجه به بودجه هایی که هر سال برای توسعه های اجتماعی درنظر میگیریم ، تحت یک هدف و برنامه ای انشاءالله برای مردم هزینه خواهیم کرد.

شرکت اپال پارسیان سنگان1
شرکت اپال پارسیان سنگان2

2

تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶
شناسه مطلب : 45887
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی