حضور معاون وزیر نیرو در همایش فولادی‌ها:سخنرانی «معاون وزیر نیرو» در همایش تخصصی «انرژی در صنعت فولاد»
دکتر محسن بختیار، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو از جمله «سخنرانان کلیدی» اولین همایش تخصصی "انرژی در صنعت فولاد" است.

به گزارش  چیلان ، دکتر محسن بختیار، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو از جمله «سخنرانان کلیدی» اولین همایش تخصصی “انرژی در صنعت فولاد” است.

دکتر بختیار، یکی از معاونین کلیدی و با تجربه وزارت نیرو و از چهره های شناخته شده حوزه انرژی در کشور است که ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻠﯽ ﺩﻓﺘﺮ ﺑﺮﺭﺳﯽ‌ﻫﺎﯼ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ، ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﯽ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻭ ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻠﯽ ﺩﻓﺘﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﺭﯾﺰﯼ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻧﯿﺮﻭ را نیز در کارنامه خود دارد.

وی در این همایش تخصصی به مباحثی همانند ناترازی تولید و مصرف برق، راهکارهای تأمین پایدار برق صنایع آهن و فولاد کشور، فرصت های سرمایه‌گذاری بهینه در تولید برق و احداث نیروگاه توسط بخش فولاد و صنایع معدنی کشور و همچنین چگونگی حمایت و پشتیبانی وزارت نیرو از کارخانجات فولادی در بخش انرژی خواهد پرداخت.

به گفته دکتر بختیار، فولاد صنعتی موثر در رشد اقتصادی کشور است و بخش مهم صادرات غیرنفتی کشور را تشکیل می‌دهد و مصرفی معادل ۵ درصد کل مصرف برق کشور را به خود اختصاص می دهد.

شایان ذکر است اولین همایش تخصصی انرژی در صنعت فولاد (چالش ها و راهکارها)، دوشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ زیر نظر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار می‌شود و علاوه بر حضور مدیران عامل، معاونین و مدیران انرژی شرکت‌های معدنی و فولادی، شاهد حضور معاونین وزارتخانه‌های صنعت معدن تجارت، نفت و نیرو و مدیران شرکت ملی گاز، شرکت مدیریت شبکه برق و ایمیدرو نیز هستیم.

برای اطلاع از جزئیات اولین همایش انرژی در صنعت فولاد اینجا را کلیک کنید.

بخیتار

2

تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۶
شناسه مطلب : 45972
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی