مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اختتامیه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران:بومی‌سازی در صنعت فولاد به یک نهضت تبدیل شده است
مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اختتامیه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: بومی‌سازی امروزه در صنعت فولاد به یک نهضت تبدیل شده است و اگر امروز این حجم از تفاهم‌نامه و قرارداد با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان شده است، به همت مدیرانی است که از این نهضت حمایت کرده‌اند.

به گزارش  چیلان ، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اختتامیه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: بومی‌سازی امروزه در صنعت فولاد به یک نهضت تبدیل شده است و اگر امروز این حجم از تفاهم‌نامه و قرارداد با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان شده است، به همت مدیرانی است که از این نهضت حمایت کرده‌اند.

دکتر علی محمدی گفت: صنعت فولاد با چالش جدی در انرژی روبرو شده است و ظرفیت‌سازی و سرمایه‌گذاری و تولید فولاد کیفی و خاص دچار مشکل شده است.

وی گفت: فولاد توانسته بیشتر از ۷۰ درصد صنایع خود را بومی‌سازی کند و وابستگی خود به قطعات خارجی را کاهش داده است که این امر مبارکی است که در این صنعت اتفاق افتاده است.

وی افزود: تغییر سیاست‌های صنعتی در بخش اقتصاد فولاد یکی از معضلات جدی است و انتظار می‌رود دولت کمک‌گر این صنعت باشد نه اینکه مانع برای جهش تولید فولاد ایجاد کند.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷
شناسه مطلب : 46829
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی