وکغدیر جزو ۵۱ شرکت برتر ایران قرار گرفت/ جهش رتبه هلدینگ صنایع و معادن غدیر
در بیست و پنجمین همایش شرکت های برتر ایران (IMI-100) که با حضور مسئولین و مدیران عالی دولتی و نمایندگان ۱۰۰ شرکت برتر اقتصادی و صنعتی کشور برگزار شد، شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (نماد بورسی وکغدیر) موفق به دریافت جایگاه ۵۱ در بین شرکت های برتر اقتصادی و صنعتی کشور شد.

به گزارش  چیلان ،در بیست و پنجمین همایش شرکت های برتر ایران (IMI-100) که با حضور مسئولین و مدیران عالی دولتی و نمایندگان ۱۰۰ شرکت برتر اقتصادی و صنعتی کشور برگزار شد، شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (نماد بورسی وکغدیر) موفق به دریافت جایگاه ۵۱ در بین شرکت های برتر اقتصادی و صنعتی کشور شد.

به گزارش  چیلان ، شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر که در دوره پیش در رتبه ۹۹ را کسب کرده بود در جدیدترین رتبه‌بندی سالیانه موفق شد به رتبه ۵۱ از نظر میزان فروش/درآمد صعود کند.

وغدیر 22222

 

در رتبه بندی سال ۱۴۰۱ شرکت های برتر ایران (براساس اطلاعات سال مالی ۱۴۰۰)، دیگر شرکت های گروه توسعه صنایع و معادن غدیر نیز حائز رتبه شده اند. به گونه ای که شرکت فولاد آلیاژی ایران (رتبه ۸۲) و شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان (رتبه ۸۸) را در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران کسب کرده اند.

به گزارش  چیلان ، در همایش شرکت های برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت‌های پیشرو، شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع، شرکت‌های برتر صادرات‌گرا و شرکت‌های برتر دارای رتبه‌های ویژه معرفی شدند.

شایان ذکر است، همایش (IMI-100) از سال ۱۳۷۷ توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور در هر سال انجام می‌شود و این سازمان، رتبه بندی سال ۱۴۰۱ شرکت های برتر ایران (براساس اطلاعات سال مالی ۱۴۰۰) را برای بیست و پنجمین سال متوالی منتشر کرده است و سعی دارد با دریافت اطلاعات و آمار شفاف از شرکت‌های برتر ایران، فضای روشنی از کسب‌وکار اقتصادی کشور را ارائه دهد.

غدیر 4

 

 

2

تاریخ انتشار : ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۱
شناسه مطلب : 47251
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی