تغییرات مدیریتی پایان سالخداحافظی محمد کشانی از بناب/ سرپرستی اسرافیل احمدیه
با توجه به استعفای محمد کشانی مدیرعامل این مجتمع، طی حکمی از سوی مهدی بهرامی مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان، اسرافیل احمدیه به عنوان سرپرست این مجتمع معرفی گردید.

به گزارش  چیلان ‌، با خداحافظی محمد کشانی از فولاد صنعت بناب، اسرافیل احمدیه به عنوان سرپرست جدید این مجتمع فولادی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب؛ با توجه به استعفای محمد کشانی مدیرعامل این مجتمع، طی حکمی از سوی مهدی بهرامی مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان، اسرافیل احمدیه به عنوان سرپرست این مجتمع معرفی گردید.

گفتنی است اسرافیل احمدیه، از مدیران با تجربه فولادی است که پیش از این عضو موظف هیئت مدیره این شرکت بوده و سابقه مدیریت در شرکت ملی فولاد ایران، شرکت فولاد آلیاژی، سنگ آهن مرکزی، صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد، رئیس و عضو هیئت مدیره در فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، سنگ آهن مرکزی، مدیرکل بهره برداری وزارت صنایع و ریاست سازمان صمت اصفهان، سمنان و… را در کارنامه خود دارد.

 چیلان ، ضمن خدا قوت به مهندس کشانی و پاسداشت تلاش‌های ایشان، برای مهندس احمدیه و مجموعه فولاد صنعت بناب آرزوی موفقیت روزافزون دارد.

photo ۲۰۲۳ ۰۳ ۱۹ ۲۳ ۵۰ ۲۳

2

تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۵
شناسه مطلب : 48740
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی