شانزدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی مشهد در حال برگزاری است
شانزدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی با حضور شرکت‌های شرکت‌کننده داخلی و خارجی تا سوم مرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپاست.

به گزارش  چیلان ، شانزدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی با حضور ۱۶۰ شرکت ایرانی و نمایندگان پنج کشور خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی در مشهد در حال برگزاری است.

علی جلوه، معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی در تشریح جزئیات مربوط به این رویداد گفت: چین، ترکیه، روسیه، ایتالیا و آلمان پنج کشور خارجی شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

وی افزود: در بخش مشارکت‌کنندگان داخلی ۵۵ درصد مشارکت کنندگان از استان خراسان و ۴۵ درصد از استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی، آذربایجان‌شرقی، فارس، کرمان، یزد و خوزستان در این نمایشگاه حضور دارند.

او ادامه داد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه معدن و متالورژی و زمینه‌های تجارت و تعامل نهاد های مربوطه است که در کنار آن سمینار و کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: معرفی زمینه‌های صادرات، ظرفیت های موجود و انجام راهکارهای بین‌المللی برای بهرمندی بیشتر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جلوه افزود: شانزدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی و عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه تا سوم مردادماه در ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود سه هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲ میلیون نفر بازدید کننده است.

منبع: ایرنا 

2

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۳
شناسه مطلب : 51974
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی