بازدید مدیرعامل شرکت آلومینای ایران از واحدهای تولید
مدیرعامل شرکت آلومینای ایران به همراه تعدادی از معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت دیروز مورخ 20 شهریورماه از واحدهای مختلف مجتمع بازدید کردند.

به گزارش  چیلان ، شه بخش مدیرعامل شرکت آلومینای ایران قبل از برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران، از پروژه های توسعه ای در حال انجام همچون فیلتر پرس گل قرمز و فیلتر پرس نمک و نیز پروژه گابیون بندی در جوار مجتمع بازدید نمود و در فرایند بازدید از روند پیشرفت پروژه ها و موانع و مشکلات احتمالی پیش رو توسط مدیران و کارشناسان حاضر مطلع و توصیه های لازم را جهت بهبود امور بیان کرد.

پس از بازدید نیز جلسه شورای معاونین و مدیران با حضور مدیرعامل شرکت در محل سالن کنفرانس برگزار گردید.

در ابتدای جلسه رنجبر مدیر فرایند تولید شرکت نسبت به تشریح وضعیت واحد سود و تبخیر و نمک زدایی یکی از واحدهای مهم مجتمع پرداختند و پس از آن تعدادی از معاونین و مدیران حاضر در جلسه دیدگاههای خود را در خصوص ادامه روند تولید، رفع مشکلات موجود و ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص با هدف دستیابی و تحقق رشد تولید بیان نمودند.

میرزاجانی مدیر HSE شرکت نیز یکی دیگر از مدیران حاضر در جلسه مواردی از اقدامات انجام شده و مورد نیاز در خصوص ضایعات، دسته‌بندی و جمع آوری آنها و نیز راهکارهایی جهت بهبود این حوزه ارائه نمودند.

شه بخش در جریان جلسه راهکارهای اصلاحی و توصیه های لازم همچون: اهمیت رعایت الزامات ایمنی و تلاش در جهت نهادینه نمودن و فرهنگ سازی ایمنی، استفاده بهینه از انرژی و تلاش در جهت مصرف بهینه آن، همکاری، مسئولیت پذیری و احساس مسئولیت بیشتر در جهت رفع مشکلات، برنامه ریزی دقیق در جهت تقویت و رفع مشکلات منابع انسانی و … را بیان نمودند.

وی با اشاره بر ساختار معاونتی و مسئولیت و نقش هر معاونت، بر اهمیت، توجه و رفع نواقص حوزه مربوطه تاکید نمودند و در پایان جلسه توصیه نمودند مسئولیت پذیری از نکاتی است که باید اهمیت داده شود و می باید همه پرسنل نسبت به رفع مشکلات و موانع تولید حساس بوده و در جهت رشد تولید همت و تلاش مضاعف و همکاری لازم را با همدیگر داشته باشند. این همت و تلاش مضاعف و همکاری در راه اندازی پروژه های توسعه ای همچون پروژه هیدارت های ویژه اهمیت دوچندانی دارد تا در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این پروژه بزرگ که از لحاظ تولید ارزش و اقتصادی برای شرکت با اهمیت است باشیم.

در پایان جلسه نیز از حسین آقایی دارنده مدال برنز در رشته جوشکاری با CO2 و کاوه رضوانی کسب رتبه پنجم طراحی با نرم افزار CATIA از همکاران شرکت کننده و افتخار آفرین در مسابقات ملی مهارت کارگران کشور با حضور مدیرعامل و سایر معاونین و مدیران حاضر در جلسه تجلیل و تقدیر لازم بعمل آمد.

 

2

تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۹
شناسه مطلب : 54124
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی