رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد:احیای دو کارخانه فولادی در قزوین
رئیس کل دادگستری استان تهران از احیای کارخانه‌های فولاد قزوین و شرکت فولاد آرمان شفق خبر داد. این  دو واحد صنعتی زیر نظر اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران احیا شده‌اند.

به گزارش  چیلان ، علی القاصی‌مهر رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت از واحد‌های تولیدی، اظهار کرد: دو کارخانه تولیدکننده میلگرد و مصنوعات فلزی در استان قزوین از جمله واحد‌های تولیدی تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران است که با حمایت‌های قضایی در حال حاضر اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر از نیروی کار در این واحد‌ها حفظ شده است.

وی با اشاره به این مطلب که رهبر انقلاب مهمترین مسأله کشور را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و بر همین اساس نیز شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند، گفت: در دوره تحول و تعالی قضایی اقدامات به‌سزایی برای احیای واحد‌های تولیدی یا جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها صورت گرفته که منجر به حفظ اشتغال و جلوگیری از بیکاری هزاران کارگر و نیروی کار شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در اجرای برنامه‌های عملیاتی دادگستری استان تهران و با پیگیری اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران، کارخانه‌های فولاد قزوین و شرکت فولاد آرمان شفق دو واحد صنعتی و تولیدی هستند که زیر نظر اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران احیا شده‌اند و از تعطیلی این واحد‌ها جلوگیری شده است.

القاصی افزود: ضمن احیا و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی در بسیاری از کارخانجات با بهره گیری از مدیران و کارشناسان متخصص و اهل فن به نحوی اقدام شده که توسعه و افزایش تولید نیز در واحد‌های ورشکسته صورت گرفته است.

وی گفت: در حال حاضر نیز دو واحد تولیدی صنایع فولاد در قزوین با تمام ظرفیت در حال فعالیت و تولید هستند.

صمد مهدی، مدیرعامل کارخانه فولاد قزوین و شرکت فولاد آرمان شفق نیز گفت: در سال ۱۳۹۶ رای ورشکستگی این واحد‌ها صادر شد و پرونده در اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران بررسی شد؛ پس از دو سال تعطیلی در نهایت با حمایت دادگستری استان تهران این کارخانجات تولید میلگرد و مصنوعات فلزی مجددا در چرخه تولید قرار گرفته است.

وی افزود: کارخانه فولاد قزوین و شرکت فولاد آرمان شفق در حال حاضر مشکلی ندارند و بیش از گذشته با تولید انواع و اقلام مختلف محصولات میلگردی نقش مهمی در تامین نیاز کشور در مقوله ساخت‌و‌ساز را برطرف می‌کند.

منبع: فارس

2

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۰
شناسه مطلب : 52273
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی