مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس اعلام کرد:ثبت سومین رکورد تولید ماهیانه در سال ۱۴۰۲ توسط صبا فولاد خلیج فارس
مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه در این کارخانه در شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: صبا فولاد خلیج فارس در شش ماه نخست سال رشد تولید موفق به ثبت شش رکورد تولید شامل سه رکورد تولید ماهیانه در فروردین، خرداد و شهریور ماه و سه رکورد تولید روزانه شده است.

به گزارش  چیلان ،مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه در این کارخانه در شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: صبا فولاد خلیج فارس در شش ماه نخست سال رشد تولید موفق به ثبت شش رکورد تولید شامل سه رکورد تولید ماهیانه در فروردین، خرداد و شهریور ماه و سه رکورد تولید روزانه شده است.

 

دکتر احسان دشتیانه با اعلام این خبر، اظهار داشت: صبا فولاد خلیج فارس در شهریور ماه سال جاری با تولید ۱۲۹۴۱۲ تن بریکت گرم موفق به ثبت رکورد جدید در تولید ماهیانه شد و این در حالی است که آخرین رکورد تولید این کارخانه نیز مربوط به خرداد ماه سال جاری با ۱۲۵۲۰۰ تن بوده است.

وی همچنین از رشد ۲۸ درصدی تولید در شش ماه نخست سال جاری نسبت به شش ماه اول سال گذشته خبر داد و افزود: مجموع میزان تولید بریکت گرم در شش ماه نخست سال جاری در کارخانه صبا فولاد خلیج فارس به میزان ۶۷۳۷۴۸ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۸ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس خاطرنشان کرد: رکوردهای جدید رشد تولید در کارخانه صبا فولاد خلیج فارس، با وجود تمامی محدودیت های برق و عدم امکان تولیدی حداکثری در تیر و مرداد ماه سال جاری به ثبت رسیده است و همچنین در این مدت برای اولین بار توقف اضطراری در این کارخانه به صفر رسید.

دشتیانه این موفقیت های به دست آمده را حاصل عنایت خداوند متعال و تلاش های شبانه روزی تمامی کارکنان به خصوص در حوزه بهره برداری کارخانه صبا فولاد خلیج فارس دانست و از کوشش یکایک پرسنل در این راستا تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است؛ صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم (HBI) در ایران و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

 

2

تاریخ انتشار : ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۵
شناسه مطلب : 54515
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی