دیدار مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با رییس جمهور
در جریان سفر یک روزه آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور به اصفهان و در حاشیه افتتاح طرح تصفیه گازوئیل پالایشگاه اصفهان، مدیرعامل ذوب‌آهن امروز (هفتم مهر) در ملاقاتی نیم‌ساعته با حضور وزیر نفت، معاون اجرایی ریس جمهور و استاندار اصفهان با سید ابراهیم رییسی دیدار کرد.

به گزارش  چیلان ،در جریان سفر یک روزه آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور به اصفهان و در حاشیه افتتاح طرح تصفیه گازوئیل پالایشگاه اصفهان، مدیرعامل ذوب‌آهن امروز (هفتم مهر) در ملاقاتی نیم‌ساعته با حضور وزیر نفت، معاون اجرایی ریس جمهور و استاندار اصفهان با سید ابراهیم رییسی دیدار کرد.

مهدی کوهی در این دیدار ضمن معرفی توانایی‌های ذوب‌آهن اصفهان به عنوان پیشران توسعه صنعت ریلی( راه‌آهن سراسری جمهوری اسلامی ایران) و متروی کلان‌ شهرها و تولید کننده‌ محصولات طویل به ویژه‌ تیرآهن و بال‌پهن‌های صنعتی برای تسریع در پیشرفت نهضت ملی مسکن، گزارشی از برنامه‌های تولیدی و طرح‌های توسعه‌ای ذوب‌آهن اصفهان را به استحضار ریاست جمهور رسانید.
در پایان این دیدار، رییس دستگاه اجرایی کشور دستورات لازم برای تامین پایدار مواد اولیه ذوب‌آهن اصفهان و تهاتر مطالبات با بدهی‌های دستگاه‌های دولتی را صادر کرد.
رییس جمهور در هفتمین روز از مهرماه به منظور بازدید از خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح، افتتاح فاز اول نیروگاه فولاد مبارکه به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات، بهره‌برداری از پروژه تصفیه گازوییل (DHT) پالایشگاه اصفهان و همچنین شرکت و سخنرانی در مراسم افتتاحیه جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) که به نوبل اسلامی در جهان مشهور است، به اصفهان سفر کرد

2

تاریخ انتشار : ۸ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۸
شناسه مطلب : 54716
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی