مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد/ تولید ریل، مظهر شکست تحریم‌های ظالمانه
مهدی کوهی، ذوب آهن اصفهان را رکن توسعه صنعت ریلی در کشور قلمداد کرد و گفت: از ابتدای تولید ریل در ذوب آهن اصفهان تاکنون، حدود ۱۵۰ هزار تن از این محصول استراتژیک تولید و به راه آهن جمهوری اسلامی، شرکت زیرساخت، متروی کلان شهرها و سایر مشتریان تحویل داده شده است.

به گزارش  چیلان ، مهدی کوهی، ذوب آهن اصفهان را رکن توسعه صنعت ریلی در کشور قلمداد کرد و گفت: از ابتدای تولید ریل در ذوب آهن اصفهان تاکنون، حدود ۱۵۰ هزار تن از این محصول استراتژیک تولید و به راه آهن جمهوری اسلامی، شرکت زیرساخت، متروی کلان شهرها و سایر مشتریان تحویل داده شده است.

کوهی به دانش و تجربه تلاشگران ذوب‌آهن که ثمره خود را در توسعه و عمران ملی نشان داده است، اشاره کرده و گفت: سبد تولیدات متنوع این مجتمع عظیم صنعتی شامل انواع ریل، تیرآهن بال پهن در سایزهای گوناگون، ورق سازه های فولادی و … در کلان پروژه‌های ملی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.
او از یک آرزوی دیرینه ملی یاد کرد: تولید ریل. آنچه که به گفته او مظهر شکست تحریم‌های ظالمانه دشمن در کارنامه دستاوردهای بومی‌سازی کشور می‌درخشد.
کوهی، ذوب آهن اصفهان را رکن توسعه صنعت ریلی در کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: از ابتدای تولید ریل در ذوب آهن اصفهان تاکنون، حدود ۱۵۰ هزار تن از این محصول استراتژیک تولید و به راه آهن جمهوری اسلامی، شرکت زیرساخت، متروی کلان شهرها و سایر مشتریان تحویل داده شده است.
او در خصوص نقش کلیدی تیرآهن بال پهن در صنعت ساختمان نیز افزود : این محصول ارزش افزا که در سایزهای گوناگون و صرفاً در ذوب آهن اصفهان تولید می‌شود، مزایایی از جمله استحکام ساختمان و تسریع در ساخت و ساز و به تبع آن کاهش هزینه‌ها را در پی دارد و این مجتمع عظیم صنعتی نیز  آمادگی خود را برای تامین تیرآهن بال طرح نهضت ملی مسکن اعلام نموده است.
کوهی در پایان از شهدایی یاد کرد که روزگاری در خط مقدم تولید بودند و روزی دیگر در خط مقدم نبرد با دشمن:« در کنار ۹۵ شهید والامقام شرکت البرز شرقی، یاد و خاطره ۲۹۰ شهید ذوب آهن اصفهان، ۱۵۴۸ جانباز، ۱۲۵۷۷ ایثارگر و ۸۲ آزاده این شرکت که سبب خیر و برکت برای این مجتمع عظیم صنعتی هستند را گرامی می داریم و همواره با همدلی و هم افزایی پرچم تولید را بر افراشته نگاه می داریم».

2

تاریخ انتشار : ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۴
شناسه مطلب : 53437
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی