حضور فعال ذوب‌آهن اصفهان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران
ذوب‌آهن اصفهان با برپایی غرفه ، امضای تفاهم‌نامه در میز تعمیق ساخت داخل و برگزاری نشست خبری در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران حضور فعال دارد.

به گزارش  چیلان ،در اولین روز این نمایشگاه ، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری در غرفه این شرکت پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود .

کوهی اظهار داشت : ذوب‌آهن اصفهان تا کنون ۱۶۰ هزار تن ریل به محورهای مختلف ریلی و متروی کلان شهرها تحویل داده است و آمادگی دارد که تنوع محصولات صنعتی خود را توسعه دهد .

وی افزود :این مجتمع عظیم صنعتی با برخورداری از ۵۳ سال تجربه ، هم اکنون توانایی تولید محصولات صنعتی و خاص را دارد و ۴۰ درصد از محصولات خود را صادر میکند.

 مدیرعامل ذوب‌آهن گفت : این شرکت پیشران توسعه کشور است و توسعه حمل و نقل ریلی را با تامین ریل خطوط بین شهری و مترو رقم زده است .

کوهی اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان با تولید تیرآهن های بال پهن نقش خود را به عنوان پیشران صنعتی شدن ساختمان سازی ایمن در ایران ایفا کرده است . افزایش سرعت ساخت و ساز ، افزایش ایمنی و کاهش قیمت تمام شده که حاصل کاهش زمان پروژههای ساختمانسازی است از جمله مزایای اصلی استفاده از محصولات ذوبآهن اصفهان است .

 وی گفت : در کنار تامین نیاز ریلی کشور و صنعت ساختمان به مقوله تولید آرکهای معدنی نیز ورود کردیم که این محصول در گشودن جبهههای کاری و ایمنسازی معادن نقش کلیدی دارد.

شایان ذکر است در این جشنواره مهدی نصر عضو هیات مدیره ذوب‌آهن اصفهان به عنوان چهره تاثیرگذار در بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی زنجیره آهن و فولاد کشور معرفی شد و لوح و تندیس ویژه را از مهدی کوهی مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی دریافت نمود‌.

این جشنواره و نمایشگاه به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با حضور شرکت‌های زنجیره آهن و فولاد کشور، شرکت‌های دانش بنیان و همچنین سازندگان قطعات و تجهیزات این عرصه سه‌شنبه بیست و یکم دی‌ماه در محل برج میلاد تهران آغاز به کار نمود و تا ۲۱ دی‌ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

2

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۴
شناسه مطلب : 57889
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی