مدیرعامل فولاد خوزستان در گفت و گو با چیلان خبر اد: تلاش فولادخوزستان برای کسب سهم ۲۵ درصدی از بازار فولاد ایران
به گفته مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان این شرکت با برخورداری از سهمی 15 درصدی از بازار فولاد ایران تصمیم دارد سهم خود را به 25 درصد ارتقا دهد.

امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفت‌وگوی اختصاصی با  چیلان  به تشریح چشم انداز تولید در این شرکت پرداخت و گفت: شرکت فولادخوزستان در جایگاه دومین تولیدکننده بزرگ فولاد ایران و بزرگ‌ترین تولیدکننده شمش و اسلب کشور و برخورداری از ۱۶۰۰۰ نفر نیروی انسانی، سهم ۱۰ تا ۱۵ درصدی از بازار فولاد کشور دارد.

وی افزود: این شرکت در سال‌های گذشته فعالیت‌های توسعه‌ای چشمگیری نداشته، با این حال برای سال ۱۴۱۰ چشم‌اندازی تعریف کرده که براساس آن بنا دارد سهم خود را در بازار به تولید ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن و دستیابی به سهم ۲۵ درصدی از بازار برساند.

ابراهیمی همچین اظهار کرد: این مجموعه بر آن است تولید خود را به سمت و سوی محصولات با ارزش افزوده بالاتر و محصولات نهایی زنجیره سوق دهد و بر همین اساس پروژه‌های مختلفی تهیه و تعریف کرده است.

او اضافه کرد: پروژه فولاد شادگان با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن شمش و مگامدول زمزم ۳ با ظرفیت تولید ۱.۷ میلیون تن فولاد امسال وارد مدار می شوند. افزون بر این‌ها در فولاد خوزستان ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های پایداری و توسعه تولید و حفظ محیط زیست تعریف شده است.

 

2

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
شناسه مطلب : 55215
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی