مدیرعامل فولاد خوزستان در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد:توجه به تولید اقتصادی در حوزه بومی‌سازی/ همراه سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان هستیم
مدیرعامل فولاد خوزستان در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد گفت: تولید صنعت فولاد از ۱.۸ میلیون تن به ۳۰ میلیون تن تولید رسیده است و در عرصه جهانی رتبه ۱۰ تولید را با وجود مشکلات عدیده حفظ کرده است. نکته‌ای که باید در جشنواره فولاد به آن توجه داشت واژه پایداری، فولاد سبز، بومی سازی است اما تولید اقتصادی در این حوزه اهمیت زیادی دارد و در کنار تمام مفاهیم معنا پیدا می‌کند.

به گزارش  چیلان ، امین ابراهیمی، مدیرعامل فولاد خوزستان در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد گفت: تولید صنعت فولاد از ۱.۸ میلیون تن به ۳۰ میلیون تن تولید رسیده است و در عرصه جهانی رتبه ۱۰ تولید را با وجود مشکلات عدیده حفظ کرده است. نکته‌ای که باید در جشنواره فولاد به آن توجه داشت واژه پایداری، فولاد سبز، بومی سازی است اما تولید اقتصادی در این حوزه اهمیت زیادی دارد و در کنار تمام مفاهیم معنا پیدا می‌کند.

وی گفت: در تلاش هستیم که بحث تقویت داخلی سازی گسترش پیدا کند و همچنان همراه سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان در گروه فولاد خوزستان هستیم.

وی ادامه داد: امید است جشنواره فولاد ارزبری را به حداقل برساند. همچنین در روزهای سخت صنعت فولاد باید نگاه ویژه به صنعت فولاد شود.

ابراهیمی گفت: کاهش قابل توجه ارزبری صنعت فولاد با رویکرد بومی‌سازی داشته ایم ‌و صنعت فولاد ۶ میلیارد دلار ارزی آوری داشته است اما امروز تاب‌آوری این صنعت مطرح است و شاهد هجمه‌ها و فشارهای زیادی به صنعت هستیم.

2

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
شناسه مطلب : 57854
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی