پیشروی نمادهای فولادی امروز هم ادامه یافت
شاخص کل بورس تهران امروز ۲۰ فروردین، ۱۳ هزار و ۷۱۱ واحد رشد کرد و به ارتفاع ۶۰۰ هزار واحدی نزدیک شد. امروز هم اکثر نمادهای فولادی روز خوبی را پشت سر گذاشتند و فولاد مبارکه بیشترین تأثیر را بر رشد شاخص کل بورس تهران داشت.

به گزارش  چیلان ، شاخص کل بورس تهران امروز (چهارشنبه ۲۰ فروردین) در ادامه رکوردشکنی‌های خود ۱۳ هزار و ۷۱۱ واحد رشد کرد و به ارتفاع ۵۹۷ هزار و ۹۴ واحدی رسید که بلندترین قله‌ای است که تاکنون بورس تهران موفق به فتح آن شده است.

امروز هم مثل روز گذشته اکثر نمادهای فولادی بازار سرمایه، معاملات خوبی را پشت سر گذاشتند. فولاد، فجر، فولاژ و هرمز امروز معاملات خود را در حالی به پایان بردند که به صف خرید نشسته بودند. بیشترین تأثیر مثبت بر شاخص کل بورس تهران امروز به فولاد مبارکه اختصاص داشت و این سهم ۱۳۱۵ واحد، تأثیر مثبت بر رشد شاخص کل بورس داشت.

بدون درنظر گرفتن عرضه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین (نماد صبا)، ارزش کل معاملات بورس و فرابورس امروز حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که باز هم مانور نقدینگی در بازار سرمایه را نشان می‌دهد. مدتی است که از بین بازارهای رقیب، نقدینگی سرگردان بازار بورس را به‌عنوان گزینه برتر سرمایه‌گذاری انتخاب کرده است.

جدول زیر که تغییرات قیمتی نمادهای فولادی و سنگ آهنی در روز جاری را نشان می‌دهد، ببینید:

نمادهای فولادی در بورس

2

تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴
شناسه مطلب : 30772
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی