حضور فعال شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته Metalex 2022، دهم لغایت سیزدهم شهریور ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی اصفهان با حضور تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان، واردکنندگان، بازرگانان و سازمان‌های غیردولتی برگزار گردید.

به گزارش  چیلان ، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته Metalex 2022، دهم لغایت سیزدهم شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی اصفهان با حضور تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان، واردکنندگان، بازرگانان و سازمان‌های غیردولتی برگزار گردید.

هدف از این نمایشگاه به نمایش گذاشتن جدیدترین تجهیزات و فناوری‌ها و بهترین شیوه‌های تولید و ایجاد بستر مناسب برای خریداران و فروشندگان و ارایه دهندگان و فن آوران و… به صنعت فولاد بوده است.

شرکت ترانسفورماتور کوره آریا تولیدکننده انواع ترانسفورماتورهای کوره EAF، LF، ترانسفورماتورهای یکسوساز، ترانسفورماتورهای شیفت فاز و راکتورهای سری تا توان ۳۶۰ مگاولت آمپر و تا جریان ۱۵۰ کیلو آمپر از شرکت های فعال در حوزه تولید تجهیزات صنعت فولاد حضور فعالی در این‌ نمایشگاه داشت.

با توجه به انتقال دانش فنی ساخت ترانسفورماتورهای کوره به کشور برای اولین بار توسط شرکت ترانسفورماتور کوره آریا، حضور این شرکت در نمایشگاه مورد استقبال قابل توجه شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

حضور شرکت‌های صاحب‌نام و برندهای معتبر در این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که نمایشگاه فولاد اصفهان، جایگاه مهم خود را در میان فعالان صنعت فولاد که صنعت کلیدی و مادر کشورمان به شمار می‌رود، تثبیت کرده است.

642a0bd5 3eed 4c58 8f37 6e04c295c26a

2

تاریخ انتشار : ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۵
شناسه مطلب : 44197
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی