انتقال دانش فنی ترانسفورماتور از ایتالیا به ایران
دانیال گرزین، مدیرعامل شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در گفت‌وگو با چیلان، به بومی‌سازی و داخلی‌سازی انواع ترانسفورماتورهای کوره اشاره کرد و گفت: قابلیت تولید انواع ترانسفورماتورهای کوره را با استفاده از تکنولوژی و دانش فنی روز اروپا داریم.

به گزارش  چیلان ، دانیال گرزین، مدیرعامل شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در گفت‌وگو با  چیلان ، به بومی‌سازی و داخلی‌سازی انواع ترانسفورماتورهای کوره اشاره کرد و گفت: قابلیت تولید انواع ترانسفورماتورهای کوره را با استفاده از تکنولوژی و دانش فنی روز اروپا داریم.

طراحی، ساخت، تعمیرات و سایر خدمات پس از فروش این فناوری را برای صنایع فولاد، فروآلیاژ و غیره پیش می‌بریم و خدمات ما ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته است.

به گفته گرزین، ترانسفورماتورهای صنایع فولادی به ویژه کوره قوس الکتریکی، اغلب از چین و ایتالیا تامین می‌شد که خدمات پس از فروش، گارانتی و سرویس و نگهداری آن با مشکل روبرو بود.

وی حضور این شرکت در همایش تخصصی انرژی در صنعت فولاد را در دو مبحث، کاهش تلفات ذاتی ترانس‌ها و قابلیت اطمینان و انرژی‌رسانی به کوره قوس عنوان کرد و گفت:تغییرات جدید در ترانسفورماتورهای کوره آریا، به کاهش مصرف انرژی و قابلیت اطمینان به تامین انرژی پایدار برای کوره‌های قوس و پاتیلی موثر است.

دانیال-گرزین

2

تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۲
شناسه مطلب : 45766
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی