سخنرانی مهندس دانیال گرزین مدیر عامل شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی:استقبال خوب فولادی ها از تولیدات شرکت ترانسفورماتور کوره آریا
مهندس دانیال گرزین مدیر عامل شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی اظهار داشت:شرکت ترانسفورماتور کوره آریا با هدف انتقال دانش فنی و ارائه خدمات از قبیل طراحی، ساخت، تست و سرویس انواع ترانسفورماتورهای مورد نیاز صنایع فولاد، فروآلیاژ و غیره تأسیس شده است. به کمک تجهیزات و زیرساخت‌های موجود در گروه صنعتی آریاترانسفو و انتقال تکنولوژی از مرجع اصلی اروپایی، شرکت ترانسفورماتور کوره آریا توانایی ساخت انواع ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی EAF و LF و انواع دیگر ترانسفورماتورهای صنعتی جریان بالا تا 360MVA و 140kA را دارد.

به گزارش  چیلان ، مهندس دانیال گرزین مدیر عامل شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی اظهار داشت:شرکت ترانسفورماتور کوره آریا با هدف انتقال دانش فنی و ارائه خدمات از قبیل طراحی، ساخت، تست و سرویس انواع ترانسفورماتورهای مورد نیاز صنایع فولاد، فروآلیاژ و غیره تأسیس شده است. به کمک تجهیزات و زیرساخت‌های موجود در گروه صنعتی آریاترانسفو و انتقال تکنولوژی از مرجع اصلی اروپایی، شرکت ترانسفورماتور کوره آریا توانایی ساخت انواع ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی EAF و LF و انواع دیگر ترانسفورماتورهای صنعتی جریان بالا تا ۳۶۰MVA و ۱۴۰kA را دارد.

وی گفت:  با وجود گذشت زمان کوتاه از ورود شرکت ترانسفورماتور کوره آریا به حوزه تخصصی ترانسفورماتورهای کوره استقبال بسیار خوبی از طرف شرکت‌های فولادی بزرگ کشور صورت گرفته است. از جمله می‌توان به عقد قرارداد ساخت بزرگترین ترانسفورماتور کوره کشور با توان ۲۱۰MVA و همچنین تامین سیم‌پیچ‌های ترانسفورماتورهای موجود چندی از شرکت‌های بزرگ فولادی که با توجه به دسترسی این شرکت به دانش متخصصین اروپایی بدون نیاز به مهندسی معکوس انجام شده است، اشاره نمود.

2

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۵
شناسه مطلب : 43791
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی