تولید ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی با بهترین کیفیت در شرکت ترانسفورماتور کوره آریا
مهندس حسین اعتماد رضایی نایب رئیس هئیت مدیره گروه صنعتی آریاترانسفو در اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی اظهار داشت: پیش از این به علت واردات ترانسفورماتورهای کوره، ارز قابل توجهی از کشور خارج می شد. گروه صنعتی آریا ترانسفو در سال 1400 به منظور بومی سازی و انتقال دانش فنی ترانسفورماتورهای کوره، اقدام به تأسیس شرکت ترانسفورماتور کوره آریا کرد و این شرکت در همین مدت کوتاه اقدامات بزرگی برای تأمین نیازهای صنعت فولاد در این حوزه انجام داده است.

به گزارش  چیلان ، مهندس حسین اعتماد رضایی نایب رئیس هئیت مدیره گروه صنعتی آریاترانسفو در اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی اظهار داشت: پیش از این به علت واردات ترانسفورماتورهای کوره، ارز قابل توجهی از کشور خارج می شد. گروه صنعتی آریا ترانسفو در سال ۱۴۰۰ به منظور بومی سازی و انتقال دانش فنی ترانسفورماتورهای کوره، اقدام به تأسیس شرکت ترانسفورماتور کوره آریا کرد و این شرکت در همین مدت کوتاه اقدامات بزرگی برای تأمین نیازهای صنعت فولاد در این حوزه انجام داده است.

وی گفت: کیفیت اصل محوری در تولیدات گروه صنعتی آریا ترانسفو است و در تولید ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی هم ما بالاترین استانداردهای کیفی را رعایت می کنیم.

مهندس حسین اعتماد رضایی افزود: از شرکتهای صنایع فولاد دعوت می کنیم که از مراحل طراحی، ساخت و تست ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی در شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در استان سمنان بازدید کنند.

2

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۸
شناسه مطلب : 43784
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی