دل کارو مدیرعامل شرکت ایتالیایی CEM Industrial Transformersآریا ترانسفو از پیشرفته ترین تکنولوژی و تجهیزات اروپایی بهره می برد
به گزارش چیلان،آقای دل کارو مدیرعامل شرکت ایتالیایی CEM Industrial Transformers در اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی اظهار داشت:گروه صنعتی آریا ترانسفو اساساً در حد یک شرکت اروپایی است و از تجهیزات و ماشین آلات تولید اروپایی با بالاترین کیفیت بهره می برد. به همین دلیل بعد از بازدید از کارخانه آریا ترانسفو ما همکاری و جوینت ونچر با این شرکت با هدف تولید ترانسفورماتورهای کوره را آغاز کردیم.

به گزارش  چیلان ،آقای دل کارو مدیرعامل شرکت ایتالیایی CEM Industrial Transformers در اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی اظهار داشت:گروه صنعتی آریا ترانسفو اساساً در حد یک شرکت اروپایی است و از تجهیزات و ماشین آلات تولید اروپایی با بالاترین کیفیت بهره می برد. به همین دلیل بعد از بازدید از کارخانه آریا ترانسفو ما همکاری و جوینت ونچر با این شرکت با هدف تولید ترانسفورماتورهای کوره را آغاز کردیم.

همکاری ما با شرکت ترانسفورماتور کوره آریا با انرژی زیاد برای سالهای طولانی ادامه خواهد داشت. شرکت ترانسفورماتور کوره آریا کلیه شایستگی و توانمندی های لازم برای طراحی و تولید ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی را دارد و همکار این شرکت در این مسیر صنعتی خواهیم بود.

2

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸
شناسه مطلب : 43796
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی