رویایی که ذوب آهن اصفهان آن را محقق کرد/ ریل ذوب آهن طبق آخرین استانداردها تولید می‌شود
عباس خطیبی معاون وزیر راه و شهرسازی و معاونت ساخت و توسعه راهن آهن در حاشیه بازدید از شرکت ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: تولید ریل آهن رویایی بود که در ذوب آهن اصفهان به واقعیت پیوست. تولید ریل به دست توانمند ذوب آهنی‌ها، دستاورد بسیار بزرگی برای کشور به شمار می‌رود.

عباس خطیبی معاون وزیر راه و شهرسازی و معاونت ساخت و توسعه راهن آهن دوشنبه ۳۰ تیرماه از خط تولید ذوب آهن اصفهان و کارگاه تولید ریل این شرکت بازدید کرد .
وی در این بازدید ، تولید ریل را تامین کننده نیاز کشور دانست و گفت : تولید این محصول رویایی بود که در ذوب آهن اصفهان به واقعیت پیوست.
مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان نیزدر این بازدید گفت :تولید ریل به دست توانمند ذوب آهنی های پرتلاش دستاورد بسیار بزرگی برای کشور به شمار می رود.
محمد امین یوسف زاده مدیر مهندسی نورد ذوب آهن نیز گفت: این مجتمع عظیم صنعتی هم اکنون توانایی تولید انواع ریل را دارد و متناسب با درخواست مشتری این محصول استراتژیک را وارد بازار می کند.
وی افزود : تولید ریل از مرحله شمش تا نورد مطابق با آخرین‌استانداردها در این شرکت مادر صنعتی انجام‌ می گیرد و کلیه آزمایشات و اندازه گیری ها در فرایند تولید به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

2

تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۹
شناسه مطلب : 32240
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی