تولید ورق گالوانیزه با پوشش TOC در شرکت فولاد تاراز چهارمحال
تولید ورق گالوانیزه با پوشش TOC در شرکت فولاد تاراز چهارمحال از تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹مجدداً از سر گرفته شد. شرکت فولاد تاراز به عنوان تنها تولیدکننده این محصول در کشور برنامه تولید TOC در رنگ‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. این محصول دارای ویژگی‌هایی از قبیل زیبایی ظاهری بدلیل رنگ خاص آن و براقیت خاص سطح ورق و مقاومت فوق‌العاده در برابر خوردگی است.

تولید ورق گالوانیزه با پوشش TOC در شرکت فولاد تاراز چهارمحال از تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹مجدداً از سر گرفته شد. شرکت فولاد تاراز به عنوان تنها تولیدکننده این محصول در کشور برنامه تولید TOC در رنگ‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش  چیلان ، با برنامه ریزی انجام شده توسط تیم مدیریتی و تلاش کارکنان سختکوش شرکت فولاد تاراز چهارمحال در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ محصول جدید TOC با کیفیت مطلوب مجددا شروع به تولید گردید. این محصول دارای ویژگیهایی از قبیل زیبایی ظاهری بدلیل رنگ خاص آن و براقیت خاص سطح ورق، مقاومت فوق العاده آن در برابر شوره که دشمن ورق گالوانیزه می‌باشد. دارای قابلیت فرم پذیری مناسب ، بدون نیاز به استفاده از روانکار،مقاومت بالا در برابر نور خورشید و خوردگی ،بدلیل هزینه کمتر آن نسبت به ورق رنگی می‌تواند جایگزین مناسبی برای ورقهای رنگی در استفاده آنها در پوشش های سقف ،ساندویچ پانلها و برخی از بخش‌های لوازم خانگی باشد. شرکت فولاد تاراز به عنوان تنها تولید کننده این محصول در کشور برنامه تولید TOC در رنگ‌های مختلف را در دستور کار خود قرارداده است.

2

تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۸
شناسه مطلب : 32851
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی