پیش‌بینی ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری U.S. Steel در سه ماهه سوم سال جاری میلادی
شرکت فولاد آمریکا U.S.Steel پیش بینی کرده با توجه به آسیب جدی کلیه کسب و کارها و صنعت فولاد آمریکا از بیماری کروناویروس، در سه ماهه سوم سال جاری، 100 میلیون دلار زیان قبل از کسر مالیات، استهلاک و بهره ثبت نماید.

به گزارش  چیلان ، کیوان جعفری طهرانی، تحلیلگر ارشد فولاد و صنایع معدنی، در کانال تلگرامی خود نوشت:

بنا به گزارش nwitimes.com، شرکت فولاد آمریکا U.S.Steel پیش بینی کرده با توجه به آسیب جدی کلیه کسب و کارها و صنعت فولاد داخلی از بیماری کروناویروس، در سه ماهه سوم سال جاری، ۱۰۰ میلیون دلار زیان قبل از کسر مالیات، استهلاک و بهره ثبت نماید.

این فولادساز آمریکایی مستقر در Pittsburgh که یکی از بزرگترین کارفرمایان شمال غربی ایندیانا از زمان تاسیس شهر Gary در سال ۱۹۰۶ است، به سهامداران خود درخصوص انتظار ضرر ۱.۴۵ دلاری به ازای هر سهم در سه ماهه سوم سال هشدار داده است.

آقای David B. Burritt رئیس و مدیر ارشد اجرایی U.S. Steel گفت: تجربه بهبود شرایط بازار در ماه جون و جولای طی آگوست و سپتامبر تسریع شده است. انتظار می رود با تقویت اساسی فولاد و توانایی ما در پاسخگویی سریع به افزایش تقاضای مشتریان شاهد بهبود قابل ملاحظه درآمد قبل از کسر بهره، مالیات و استهلاک در سه ماهه سوم سال باشیم.

وی اضافه کرد: ما به بهبود شرایطی که در آمریکای شمالی و اروپا در جریان است اعتقاد داریم و معتقدیم این بهبود پایدار خواهد بود، اما همچنان بر اقدامات مدیریتی برای چابک نگه داشتن فرآیندها، کاهش هزینه ها و حفظ نقدینگی نیز متمرکز شده ایم.

شرکت «یو اس استیل» اطمینان دارد که بازار فولاد پس از کاهش در بهار سال جاری، باز می گردد و در نتیجه این شرکت قصد به پرداخت نقدی بدهی های خود در سه ماهه سوم سال جاری دارد.

مدیر ارشد اجرایی این شرکت گفت: فعالیت های موفق بازار سرمایه در سه ماهه دوم سال به همراه خوش بینی نسبت به بهبود مداوم بازار به ما این اطمینان را می دهد که بخشی از «وام های مبتنی بر دارایی» (U.S. ABL) خود را در ماه سپتامبر بازپرداخت نماییم. همچنین تا پایان سه ماهه سوم، شرکت در نظر دارد تقریبا ۹۰۰ میلیون دلار از بدهی های خود به ABL آمریکا را بازپرداخت کند که این امر بدهی هایمان را به سطح قبل از کرونا بازخواهد گرداند.

در حالی که حجم تولیدات شرکت در حال برگشت است، این فولادساز همچنان استراتژی متنوع سازی محصولات خود فراتر از کارخانه های فولاد یکپارچه مانند Gary Works را دنبال کرده و ادامه می دهد.

بوریت گفت: اولویت ما حتی با بهبود شرایط بازار بدون تغییر باقی خواهد ماند و محافظت از زندگی و ادامه معاش پرسنل، همچنان مهم ترین اولویت باقی خواهد ماند.

وی افزود: شرکت علاوه بر بهبود موقعیت در بازار، بر تقویت ترازنامه متمرکز شده است. این، شامل تصمیم شرکت برای بدست آوردن سهام باقیمانده در شرکت فولاد Big River Steel به عنوان مهم ترین اولویت استراتژی رقابتی جهت یکپارچه سازی کارخانه های کوچک (Mini Mill) در جهان می باشد.

2

تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷
شناسه مطلب : 32881
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی