صدور مجدد گواهی نامه ۱۷۰۲۵ ISO/IEC مدیریت کیفیت آزمایشگاه مجتمع فولاد صنعت بناب
ممیزی دریافت گواهی‌نامه 17025 ISO/IEC مدیریت کیفیت آزمایشگاه مجتمع فولاد صنعت بناب طبق ويرايش جديد (2017) انجام شد و صدور مجدداین گواهی‌نامه طبق ويرايش جديد مورد تائید قرار گرفت. بابک علیزاد شهیر مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در این‌باره گفت: اهتمام و توجه ويژه‌اي در رعايت كامل و اخذ استانداردهاي لازم داشته‌ايم و با بهره‌گيري از نيروهاي متخصص و مجرب و تجهيز آزمايشگاه‌هاي موجود در شركت، نظارت مداوم و كنترل هاي لازم در توليد محصولات انجام مي‌گيرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، جلسه افتتاحیه ممیزی دریافت گواهینامه ۱۷۰۲۵طبق ویرایش جدید ( ۲۰۱۷ )ISO/IEC روز پنجشنبه مورخه ۷ اسفند ماه با حضور مدیرعامل، معاونت مهندسی، مدیر ارشد ساخت و تولید، مسئولین آزمایشگاه و تضمین کیفیت، ممیزی نهایی (صدورمجدد) سیستم « مدیریت کیفیت آزمایشگاه» مطابق با الزامات استانداردISO/IEC 17025 صورت پذیرفت .
بابک علیزاد شهیر مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجتمع در جلسه افتتاحیه این ممیزی گفت : با توجه به شرایط مناسب و رو به رشد مجتمع که در سالجاری وجود داشته است و جایگاه خوب محصولات این مجتمع در بازارهای داخلی و خارجی و رکوردهای کسب شده در تولید و فروش و صادرات که طبیعتا کیفیت بالای محصولات تولیدی و استقبال از آن این نتایج را در بر داشته است و توانستیم عنوان صادر کننده نمونه را نیز کسب کنیم.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجتمع رعایت قواعد و استانداردها در تولید محصول کیفی را مهم دانست و افزود : اهتمام و توجه ویژه ای در رعایت کامل و اخذ استانداردهای لازم داشته ایم و با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب و تجهیز آزمایشگاه های موجود در شرکت نظارت مداوم و کنترل های لازم در تولید محصولات انجام می گیرد و خوشنامی برند شاهین در بازارهای داخلی بر همین اساس و با ارائه محصولی با کیفیت بالاست.
در ادامه این جلسه با حضور مهندس قاسمی سر ممیز و نماینده و تیم ممیز، به ساز و کارهای مهم در فرآیند ممیزی توسط تیم ممیزی کننده پرداخته شد و شروع ممیزی با بازدید از آزمایشگاهها آغاز گردید و در این فرآیند تمامی مدارک گردآوری شده، مواد و تجهیزات استفاده شده و فرآیندهای مرتبط با دامنه اظهار شده و در دو قالب الزامات کیفی و فنی توسط تیم ممیزی مورد بررسی قرار گرفت.
در نهایت جلسه اختتامیه با حضور نمایندگان و تیم ممیزی و معاونین و مدیران واحد های مختلف با ارائه تعدادی از یافته های حاصله در طول فرآیند ممیزی و اعلام قابل قبول بودن نتایج استقرار ۱۷۰۲۵ ISO/IEC در واحد آزمایشگاه توسط این گروه ممیزی، صدورمجددگواهینامه طبق ویرایش جدید ( ۲۰۱۷ ) مورد تائید قرار گرفت.
شایان ذکر است که اهمیت این استاندارد و به کار گیری آن باعث خواهد شد که :
– پذیرش آزمایشگاه در سطح ملی و بین المللی ( صادرات )
– ارتقاء تصویر ذهنی بازار از آزمایشگاه و امکان جذب مشتریان جدید که الزام دارند خدمات آزمون خود را از مراجع تائید صلاحیت شده دریافت نمایند.
– کاهش هزینه های مرتبط با شکایات مشتریان، تکرار و سایر موارد مرتبط
– تصمیم گیری بر مبنای واقعیت و تسهیل در پذیرش نتایج آزمون

2

تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۲
شناسه مطلب : 34820
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی