ثبت رکورد تولید ۱۹شارژ در یک روز، توسط پولاد مردان گروه ملی صنعتی فولاد ایران
پرسنل با غیرت و پر تلاش کارخانجات فولاد سازی گروه ملی صنعتی فولاد ایران،با همت بی وقفه شبانه روزی و عزم راسخ این پولادمردان در راه اندازی این کارخانه، دیروز مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۳۰, برای بار دوم موفق به ثبت تولید نوزده شارژ در سه شیفت کاری شدند.

به گزارش  چیلان ، گفتنی است فولاد مردان مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران ثابت کردند، دستیابی به تولید بیشتر با توکل به خداوند و تلاش و کوشش امکان پذیر است.

آنها با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، با انگیزه برای تولید بیشتر و با کیفیت دوچندان اقدام و عمل را به عرصه ظهور تبدیل نموده و توانسته اند با توجه به محدودیت های برقی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به تولید ۱۳.۷۵۸ تُن دست پیدا نمایند.

اداره روابط عمومی و امور بین الملل‌ ضمن تقدیر و تشکر، ارتقاء رکورد ماهانه و دستیابی به تولید ماهانه ۱۳.۷۵۸تُن در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، را مرهون تلاش و ایثار بی وقفه کلیه پرسنل محترم و حمایت های خالصانه مدیریت ارشد سازمان جناب آقای دکتر یوسفی است.

امیدوارم با حرکت در مسیر راهبردی شرکت کار،کار تا پیروزی و پیروی‌‌ از منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم به شعار “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” جامه ی عمل بپوشانیم.

2

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۶
شناسه مطلب : 35806
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی