گزارش نایب رییس انجمن فولاد در اختتامیه جشنواره ملی فولاد:تمام تفاهم نامه‌ها به قرارداد اجرایی تبدیل می‌شود
بهادر احرامیان، نایب رییس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران از حضور ۱۱۵ غرفه گذار و ۵ هزار بازدید کننده در این دوره نمایشگاه ملی فولاد خبرداد و گفت: تمام تفاهم نامه‌ها تا پایان امسال به قرارداد اجرایی تبدیل خواهد شد و انجمن فولاد پیگیر سرنوشت تفاهم نامه ها خواهد بود.

به گزارش  چیلان ،بهادر احرامیان، نایب رییس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد اظهار کرد: جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد به پایان رسید و نتیجه آن بسیار قابل توجه و مطلوب بود.

وی همچنین در این مراسم گفت: ۱۱۵ غرفه گذار و بیش از ۵ هزار نفر بازدید کننده طی سه روز در این جشنواره حضور پیدا کردند.

نایب رییس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران بیان کرد: در مراسم افتتاحیه این رویداد هزار و ۹۰۰ بازدید کننده مجازی و حضوری داشتیم.

احرامیان افزود: یکی از اهداف بومی سازی حمایت از شرکت‌های دانش بنیانی بود که می‌توانند یاری کننده شرکت‌های فولادی باشند و به ساخت و توسعه ماشین آلات بپردازند.

وی گفت: ۳۲ تفاهم نامه بین شرکت‌های فولادی و سازنده‌های داخلی امضا شد و بر این اساس ۳۳۶ میلیون یورو صرفه جویی ارزی در کشور انجام می‌شود.

نایب رییس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران بیان کرد: تمام تفاهم نامه‌ها تا پایان امسال به قرارداد اجرایی تبدیل خواهد شد و انجمن فولاد پیگیر سرنوشت تفاهم نامه ها خواهد بود. در دوره های قبل تفاهم نامه ابتری نداشتیم و همچنان پیگیر خواهیم بود که تفاهم نامه ها به سرانجام برسند.

وی همچنین اعلام کرد از جمله فعالیت های جنبی جشنواره برگزاری کارگاه های تخصصی به صورت حضوری و مجازی بود و تقریبا ۳۰ کارگاه تخصصی برگزار شد و ۱۹۴۹ نفر به صورت حضوری و مجازی در کارگاه ها حاضر بودند. به گفته نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد، از این تعداد کارگاه، ۶ کارگاه توسط فولاد مبارکه اصفهان، ۶ کارگاه توسط فولاد خراسان، ۶ کارگاه توسط فولاد خوزستان، ۳ کارگاه توسط صنعتی و معدنی چادرملو، ۲ کارگاه توسط صنعتی و معدنی گل گهر، ۱ کارگاه توسط هلدینگ کاوه پارس، ۱ کارگاه توسط انجمن فولاد و ۵ کارگاه توسط شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی برگزار شد.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه با برپایی غرفه در این نمایشگاه حضور داشت و علاوه بر امضای تفاهم نامه های همکاری، ۶ رویداد و کارگاه تخصصی در این جشنواره برگزار کرد.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۱
شناسه مطلب : 41071
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی